Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36181 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36180 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36170 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36168 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36149 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36141 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36126 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36122 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36118 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36113 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36107 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36085 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36082 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32796 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32796 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32790 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32782 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32763 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32748 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32744 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32740 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32726 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32729 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32716 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32711 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32703 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32686 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn