Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36186 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36185 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36175 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36173 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36154 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36146 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36131 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36127 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36123 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36118 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36112 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36090 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36087 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32801 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32801 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32795 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32787 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32768 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32753 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32749 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32745 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32731 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32734 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32721 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32716 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32708 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32691 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn