Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36179 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36178 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36168 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36166 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36147 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36139 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36124 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36120 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36116 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36111 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36105 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36083 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36080 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32794 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32794 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32788 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32780 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32761 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32746 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32742 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32738 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32724 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32727 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32714 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32709 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32701 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32684 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn