Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36183 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36182 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36172 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36170 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36151 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36143 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36128 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36124 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36120 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36115 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36109 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36087 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36084 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32798 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32798 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32792 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32784 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32765 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32750 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32746 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32742 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32728 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32731 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32718 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32713 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32705 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32688 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn