Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36180 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36179 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36169 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36167 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36148 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36140 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36125 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36121 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36117 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36112 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36106 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36084 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36081 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32795 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32795 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32789 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32781 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32762 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32747 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32743 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32739 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32725 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32728 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32715 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32710 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32702 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32685 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn