Hej racing kamrater snart dax för en ny höstomgång. Vi börjar den 12:e september med slot.it Grupp C med original motor/drevning, därefter blir det LMP (slot.it/NSR) också med original motor/drevning. BRM kör vi som tredje runda och vi avslutar med Sideways Gr5. träning från måndag den 21 augusti. Välkomna. /Björn
nu är det snart dags som sagts tidigare blir det grupp C nu till att börja med original motor/drevning och så tänkte jag att vi håller oss till slot.it och NSR däck
så har vi startat upp våra BRM/TTS bilar kuliga bilar att köra
1.jpg (225.66 KB) Visad 36182 gånger
2.jpg (222.5 KB) Visad 36181 gånger
3.jpg (188.9 KB) Visad 36171 gånger
4.jpg (204.31 KB) Visad 36169 gånger
5.jpg (157.86 KB) Visad 36150 gånger
6.jpg (205.91 KB) Visad 36142 gånger
7.jpg (156.2 KB) Visad 36127 gånger
8.jpg (155.87 KB) Visad 36123 gånger
9.jpg (163.52 KB) Visad 36119 gånger
10.jpg (153.55 KB) Visad 36114 gånger
11.jpg (189.52 KB) Visad 36108 gånger
12.jpg (237.63 KB) Visad 36086 gånger
13.jpg (166.75 KB) Visad 36083 gånger
imorgon bitti tar vi en liten avstickare ner om Moers I Tyskland (80 mil) för att köra NSR Quadrathlon på två olika banor trevlig tävling vi andra ses väl på tisdag /Björn
då har vi lyckats klara av två omgångar med våra BRM bilar
1.jpg (216.67 KB) Visad 32797 gånger
2.jpg (184.13 KB) Visad 32797 gånger
3.jpg (190.4 KB) Visad 32791 gånger
4.jpg (177.58 KB) Visad 32783 gånger
5.jpg (168.76 KB) Visad 32764 gånger
6.jpg (197.4 KB) Visad 32749 gånger
7.jpg (177.57 KB) Visad 32745 gånger
8.jpg (173.46 KB) Visad 32741 gånger
9.jpg (167.99 KB) Visad 32727 gånger
10.jpg (149.34 KB) Visad 32730 gånger
11.jpg (145.52 KB) Visad 32717 gånger
12.jpg (186.9 KB) Visad 32712 gånger
13.jpg (161.77 KB) Visad 32704 gånger
14.jpg (140.64 KB) Visad 32687 gånger
nu får vi ställa in siktet på Stenungsund på lördag för sista rundan med Scaleauto 1/24. Sen på söndag är det tid för BRM i Eslöv sen ses vi på tisdag igen om man orkar /Björn