Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13678 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13680 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13677 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13677 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13666 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13674 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13646 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13630 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13638 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13646 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13640 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13633 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13637 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13553 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13565 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13561 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13560 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13547 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13560 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13562 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13546 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13554 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13550 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13544 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13417 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13410 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13413 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13399 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13392 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13343 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13384 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13380 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13380 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13375 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13378 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13271 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13269 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13271 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13269 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13270 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13265 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13268 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13267 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13266 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13269 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13089 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13089 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13086 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13087 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13090 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13085 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13087 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13085 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13083 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13079 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13080 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13061 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13082 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12969 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12969 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12970 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12968 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12969 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12964 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12968 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12968 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12944 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12966 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12967 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12972 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12786 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12789 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12787 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12786 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12784 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12789 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12789 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12784 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12787 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12785 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12782 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12788 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12790 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12786 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12572 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12574 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12547 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12572 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12575 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12564 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12577 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12573 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12572 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12574 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12573 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12534 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12576 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12576 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12347 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12348 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12345 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12348 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12345 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12351 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12348 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12347 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12348 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12341 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12346 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12184 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12185 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12186 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12189 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12187 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12186 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12189 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12189 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12188 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12188 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12190 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12189 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron