Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13676 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13678 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13675 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13675 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13664 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13672 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13644 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13628 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13636 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13644 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13638 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13631 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13635 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13551 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13563 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13559 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13558 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13545 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13558 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13560 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13544 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13552 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13548 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13542 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13415 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13408 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13411 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13397 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13390 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13341 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13382 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13378 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13378 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13373 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13376 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13269 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13267 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13269 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13267 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13268 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13263 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13266 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13265 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13264 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13267 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13087 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13087 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13084 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13085 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13088 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13083 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13085 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13083 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13081 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13077 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13078 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13059 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13080 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12967 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12967 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12968 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12966 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12967 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12962 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12966 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12966 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12942 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12964 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12965 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12970 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12784 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12787 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12785 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12784 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12782 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12787 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12787 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12782 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12785 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12783 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12780 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12786 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12788 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12784 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12570 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12572 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12545 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12570 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12573 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12562 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12575 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12571 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12570 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12572 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12571 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12532 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12574 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12574 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12345 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12346 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12343 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12346 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12343 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12349 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12346 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12345 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12346 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12339 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12344 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12182 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12183 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12184 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12187 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12185 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12184 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12187 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12187 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12186 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12186 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12188 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12187 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster