Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13679 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13681 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13678 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13678 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13667 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13675 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13647 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13631 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13639 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13647 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13641 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13634 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13638 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13554 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13566 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13562 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13561 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13548 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13561 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13563 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13547 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13555 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13551 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13545 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13418 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13411 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13414 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13400 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13393 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13344 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13385 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13381 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13381 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13376 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13379 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13272 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13270 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13272 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13270 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13271 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13266 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13269 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13268 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13267 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13270 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13090 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13090 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13087 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13088 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13091 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13086 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13088 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13086 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13084 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13080 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13081 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13062 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13083 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12970 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12970 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12971 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12969 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12970 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12965 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12969 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12969 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12945 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12967 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12968 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12973 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12787 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12790 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12788 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12787 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12785 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12790 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12790 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12785 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12788 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12786 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12783 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12789 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12791 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12787 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12573 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12575 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12548 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12573 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12576 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12565 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12578 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12574 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12573 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12575 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12574 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12535 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12577 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12577 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12348 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12349 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12346 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12349 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12346 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12352 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12349 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12348 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12349 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12342 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12347 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12185 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12186 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12187 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12190 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12188 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12187 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12190 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12190 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12189 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12189 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12191 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12190 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron