Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13682 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13684 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13681 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13681 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13670 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13678 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13650 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13634 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13642 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13650 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13644 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13637 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13641 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13557 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13569 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13565 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13564 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13551 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13564 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13566 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13550 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13558 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13554 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13548 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13421 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13414 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13417 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13403 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13396 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13347 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13388 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13384 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13384 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13379 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13382 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13275 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13273 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13275 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13273 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13274 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13269 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13272 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13271 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13270 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13273 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13093 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13093 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13090 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13091 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13094 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13089 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13091 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13089 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13087 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13083 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13084 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13065 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13086 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12973 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12973 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12974 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12972 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12973 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12968 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12972 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12972 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12948 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12970 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12971 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12976 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12790 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12793 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12791 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12790 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12788 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12793 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12793 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12788 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12791 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12789 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12786 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12792 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12794 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12790 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12576 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12578 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12551 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12576 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12579 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12568 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12581 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12577 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12576 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12578 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12577 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12538 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12580 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12580 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12351 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12352 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12349 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12352 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12349 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12355 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12352 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12351 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12352 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12345 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12350 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12188 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12189 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12190 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12193 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12191 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12190 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12193 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12193 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12192 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12192 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12194 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12193 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster

cron