Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13680 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13682 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13679 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13679 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13668 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13676 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13648 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13632 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13640 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13648 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13642 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13635 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13639 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13555 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13567 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13563 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13562 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13549 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13562 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13564 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13548 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13556 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13552 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13546 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13419 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13412 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13415 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13401 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13394 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13345 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13386 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13382 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13382 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13377 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13380 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13273 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13271 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13273 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13271 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13272 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13267 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13270 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13269 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13268 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13271 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13091 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13091 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13088 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13089 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13092 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13087 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13089 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13087 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13085 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13081 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13082 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13063 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13084 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12971 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12971 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12972 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12970 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12971 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12966 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12970 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12970 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12946 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12968 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12969 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12974 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12788 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12791 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12789 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12788 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12786 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12791 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12791 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12786 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12789 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12787 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12784 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12790 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12792 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12788 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12574 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12576 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12549 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12574 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12577 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12566 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12579 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12575 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12574 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12576 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12575 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12536 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12578 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12578 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12349 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12350 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12347 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12350 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12347 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12353 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12350 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12349 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12350 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12343 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12348 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12186 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12187 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12188 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12191 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12189 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12188 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12191 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12191 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12190 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12190 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12192 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12191 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster