Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13681 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13683 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13680 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13680 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13669 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13677 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13649 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13633 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13641 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13649 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13643 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13636 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13640 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13556 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13568 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13564 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13563 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13550 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13563 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13565 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13549 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13557 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13553 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13547 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13420 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13413 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13416 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13402 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13395 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13346 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13387 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13383 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13383 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13378 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13381 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13274 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13272 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13274 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13272 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13273 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13268 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13271 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13270 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13269 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13272 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13092 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13092 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13089 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13090 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13093 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13088 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13090 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13088 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13086 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13082 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13083 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13064 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13085 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12972 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12972 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12973 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12971 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12972 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12967 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12971 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12971 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12947 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12969 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12970 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12975 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12789 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12792 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12790 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12789 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12787 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12792 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12792 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12787 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12790 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12788 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12785 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12791 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12793 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12789 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12575 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12577 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12550 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12575 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12578 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12567 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12580 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12576 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12575 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12577 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12576 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12537 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12579 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12579 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12350 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12351 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12348 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12351 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12348 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12354 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12351 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12350 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12351 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12344 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12349 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12187 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12188 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12189 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12192 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12190 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12189 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12192 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12192 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12191 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12191 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12193 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12192 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster