Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13683 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13685 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13682 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13682 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13671 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13679 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13651 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13635 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13643 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13651 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13645 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13638 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13642 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13558 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13570 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13566 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13565 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13552 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13565 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13567 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13551 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13559 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13555 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13549 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13422 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13415 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13418 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13404 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13397 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13348 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13389 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13385 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13385 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13380 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13383 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13276 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13274 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13276 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13274 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13275 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13270 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13273 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13272 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13271 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13274 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13094 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13094 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13091 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13092 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13095 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13090 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13092 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13090 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13088 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13084 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13085 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13066 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13087 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12974 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12974 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12975 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12973 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12974 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12969 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12973 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12973 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12949 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12971 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12972 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12977 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12791 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12794 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12792 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12791 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12789 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12794 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12794 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12789 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12792 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12790 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12787 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12793 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12795 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12791 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12577 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12579 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12552 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12577 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12580 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12569 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12582 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12578 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12577 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12579 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12578 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12539 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12581 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12581 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12352 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12353 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12350 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12353 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12350 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12356 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12353 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12352 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12353 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12346 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12351 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12189 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12190 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12191 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12194 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12192 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12191 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12194 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12194 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12193 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12193 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12195 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12194 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst