Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13684 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13686 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13683 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13683 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13672 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13680 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13652 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13636 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13644 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13652 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13646 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13639 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13643 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13559 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13571 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13567 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13566 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13553 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13566 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13568 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13552 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13560 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13556 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13550 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13423 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13416 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13419 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13405 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13398 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13349 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13390 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13386 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13386 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13381 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13384 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13277 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13275 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13277 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13275 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13276 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13271 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13274 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13273 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13272 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13275 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13095 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13095 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13092 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13093 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13096 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13091 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13093 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13091 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13089 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13085 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13086 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13067 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13088 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12975 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12975 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12976 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12974 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12975 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12970 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12974 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12974 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12950 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12972 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12973 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12978 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12792 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12795 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12793 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12792 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12790 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12795 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12795 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12790 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12793 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12791 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12788 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12794 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12796 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12792 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12578 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12580 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12553 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12578 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12581 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12570 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12583 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12579 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12578 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12580 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12579 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12540 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12582 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12582 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12353 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12354 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12351 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12354 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12351 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12357 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12354 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12353 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12354 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12347 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12352 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12190 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12191 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12192 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12195 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12193 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12192 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12195 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12195 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12194 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12194 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12196 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12195 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst