Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13677 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13679 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13676 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13676 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13665 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13673 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13645 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13629 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13637 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13645 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13639 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13632 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13636 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13552 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13564 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13560 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13559 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13546 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13559 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13561 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13545 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13553 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13549 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13543 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13416 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13409 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13412 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13398 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13391 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13342 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13383 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13379 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13379 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13374 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13377 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13270 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13268 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13270 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13268 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13269 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13264 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13267 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13266 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13265 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13268 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13088 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13088 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13085 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13086 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13089 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13084 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13086 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13084 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13082 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13078 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13079 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13060 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13081 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12968 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12968 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12969 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12967 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12968 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12963 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12967 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12967 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12943 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12965 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12966 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12971 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12785 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12788 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12786 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12785 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12783 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12788 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12788 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12783 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12786 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12784 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12781 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12787 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12789 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12785 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12571 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12573 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12546 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12571 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12574 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12563 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12576 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12572 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12571 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12573 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12572 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12533 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12575 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12575 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12346 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12347 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12344 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12347 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12344 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12350 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12347 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12346 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12347 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12340 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12345 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12183 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12184 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12185 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12188 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12186 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12185 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12188 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12188 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12187 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12187 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12189 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12188 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster