Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41703 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41691 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41709 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41702 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41699 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41700 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41696 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41683 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41579 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41574 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41577 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41573 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41575 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41583 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41570 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41566 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41562 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41444 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41441 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41439 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41439 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41433 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41423 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41421 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41416 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41415 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41416 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41410 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41274 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41262 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41273 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41259 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41261 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41261 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41264 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41270 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41090 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41097 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41092 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41096 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41095 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41094 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41093 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40898 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40895 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40895 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40887 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40882 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40888 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40893 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40890 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40891 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40893 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40888 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40545 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40528 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40544 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40531 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40532 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40536 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40532 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40536 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40496 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40539 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40541 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40528 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40532 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40223 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40220 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40213 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40217 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40217 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39832 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39831 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39838 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39828 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39828 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39826 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39833 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39828 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39459 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39455 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39428 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39458 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39418 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39462 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39451 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39459 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39453 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39140 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39143 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39147 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39145 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39148 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39151 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst