Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41688 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41676 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41694 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41687 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41684 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41685 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41681 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41668 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41564 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41559 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41562 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41558 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41560 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41568 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41555 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41551 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41547 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41429 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41426 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41424 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41424 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41418 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41408 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41406 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41401 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41400 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41401 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41395 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41259 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41247 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41258 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41244 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41246 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41246 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41249 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41255 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41075 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41082 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41077 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41081 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41080 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41079 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41078 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40883 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40880 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40880 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40872 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40867 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40873 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40878 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40875 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40876 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40878 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40873 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40530 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40513 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40529 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40516 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40517 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40521 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40517 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40521 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40481 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40524 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40526 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40513 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40517 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40208 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40205 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40198 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40202 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40202 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39817 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39816 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39823 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39813 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39813 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39811 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39818 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39813 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39444 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39440 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39413 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39443 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39403 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39447 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39436 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39444 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39438 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39125 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39128 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39132 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39130 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39133 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39136 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster