Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41692 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41680 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41698 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41691 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41688 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41689 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41685 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41672 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41568 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41563 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41566 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41562 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41564 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41572 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41559 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41555 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41551 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41433 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41430 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41428 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41428 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41422 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41412 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41410 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41405 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41404 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41405 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41399 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41263 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41251 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41262 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41248 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41250 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41250 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41253 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41259 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41079 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41086 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41081 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41085 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41084 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41083 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41082 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40887 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40884 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40884 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40876 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40871 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40877 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40882 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40879 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40880 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40882 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40877 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40534 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40517 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40533 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40520 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40521 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40525 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40521 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40525 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40485 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40528 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40530 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40517 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40521 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40212 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40209 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40202 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40206 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40206 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39821 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39820 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39827 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39817 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39817 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39815 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39822 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39817 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39448 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39444 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39417 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39447 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39407 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39451 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39440 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39448 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39442 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39129 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39132 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39136 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39134 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39137 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39140 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron