Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41697 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41685 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41703 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41696 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41693 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41694 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41690 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41677 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41573 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41568 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41571 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41567 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41569 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41577 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41564 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41560 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41556 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41438 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41435 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41433 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41433 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41427 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41417 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41415 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41410 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41409 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41410 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41404 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41268 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41256 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41267 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41253 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41255 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41255 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41258 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41264 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41084 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41091 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41086 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41090 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41089 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41088 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41087 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40892 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40889 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40889 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40881 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40876 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40882 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40887 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40884 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40885 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40887 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40882 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40539 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40522 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40538 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40525 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40526 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40530 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40526 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40530 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40490 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40533 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40535 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40522 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40526 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40217 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40214 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40207 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40211 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40211 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39826 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39825 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39832 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39822 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39822 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39820 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39827 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39822 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39453 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39449 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39422 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39452 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39412 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39456 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39445 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39453 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39447 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39134 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39137 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39141 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39139 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39142 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39145 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster