Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41700 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41688 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41706 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41699 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41696 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41697 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41693 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41680 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41576 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41571 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41574 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41570 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41572 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41580 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41567 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41563 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41559 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41441 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41438 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41436 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41436 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41430 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41420 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41418 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41413 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41412 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41413 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41407 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41271 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41259 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41270 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41256 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41258 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41258 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41261 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41267 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41087 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41094 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41089 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41093 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41092 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41091 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41090 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40895 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40892 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40892 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40884 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40879 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40885 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40890 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40887 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40888 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40890 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40885 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40542 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40525 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40541 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40528 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40529 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40533 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40529 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40533 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40493 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40536 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40538 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40525 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40529 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40220 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40217 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40210 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40214 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40214 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39829 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39828 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39835 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39825 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39825 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39823 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39830 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39825 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39456 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39452 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39425 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39455 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39415 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39459 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39448 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39456 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39450 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39137 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39140 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39144 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39142 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39145 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39148 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster