Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41702 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41690 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41708 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41701 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41698 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41699 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41695 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41682 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41578 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41573 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41576 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41572 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41574 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41582 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41569 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41565 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41561 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41443 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41440 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41438 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41438 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41432 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41422 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41420 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41415 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41414 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41415 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41409 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41273 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41261 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41272 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41258 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41260 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41260 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41263 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41269 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41089 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41096 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41091 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41095 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41094 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41093 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41092 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40897 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40894 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40894 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40886 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40881 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40887 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40892 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40889 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40890 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40892 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40887 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40544 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40527 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40543 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40530 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40531 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40535 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40531 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40535 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40495 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40538 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40540 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40527 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40531 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40222 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40219 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40212 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40216 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40216 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39831 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39830 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39837 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39827 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39827 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39825 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39832 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39827 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39458 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39454 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39427 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39457 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39417 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39461 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39450 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39458 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39452 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39139 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39142 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39146 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39144 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39147 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39150 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster