Hösten 2021

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Hösten 2021

Inläggav nallecolin 29 aug 2021, 11:33

Hej alla bilbanevänner(ja även ni andra som läser detta) :D vi provar att starta igen den 14:de september med slot.it Grupp C bilar. Original motor och med slot.it däck så är ni välkomna kl.17. öppet även måndagar från kl.18, troligtvis redan från kl.17 på måndagar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 18 sep 2021, 18:25

undrar om det är samma fotograf som var i Klippan? :D mer intresserad av att titta på körningen än att använda kameran ;-)
1.jpg
1.jpg (239.77 KB) Visad 41690 gånger
2.jpg
2.jpg (247.61 KB) Visad 41678 gånger
3.jpg
3.jpg (201.15 KB) Visad 41696 gånger
4.jpg
4.jpg (213.13 KB) Visad 41689 gånger
5.jpg
5.jpg (175.91 KB) Visad 41686 gånger
6.jpg
6.jpg (183.28 KB) Visad 41687 gånger
7.jpg
7.jpg (185.09 KB) Visad 41683 gånger
8.jpg
8.jpg (163.64 KB) Visad 41670 gånger

ses igen på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 26 sep 2021, 12:35

så har vi lyckats avverka två omgångar med slot.it grupp C. Oskar var i en klass för sig för ovanlighets skull ;-) :-P :D
1.jpg
1.jpg (234.49 KB) Visad 41566 gånger
2.jpg
2.jpg (236.23 KB) Visad 41561 gånger
3.jpg
3.jpg (213.98 KB) Visad 41564 gånger
4.jpg
4.jpg (161.18 KB) Visad 41560 gånger
5.jpg
5.jpg (194.5 KB) Visad 41562 gånger
6.jpg
6.jpg (165.21 KB) Visad 41570 gånger
7.jpg
7.jpg (174.61 KB) Visad 41557 gånger
8.jpg
8.jpg (162.61 KB) Visad 41553 gånger
9.jpg
9.jpg (145.83 KB) Visad 41549 gånger

ses igen på tisdag :-$ :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 okt 2021, 11:03

ska Daniel lyckas att hålla undan eller blir han omkörd?? :-\ :D. En runda kvar med slot.it grupp C, sedan blir det NSR Clio/Abarth
1.jpg
1.jpg (230.73 KB) Visad 41431 gånger
2.jpg
2.jpg (170.75 KB) Visad 41428 gånger
3.jpg
3.jpg (200.31 KB) Visad 41426 gånger
4.jpg
4.jpg (184.97 KB) Visad 41426 gånger
5.jpg
5.jpg (229.63 KB) Visad 41420 gånger
6.jpg
6.jpg (191.11 KB) Visad 41410 gånger
7.jpg
7.jpg (177.47 KB) Visad 41408 gånger
8.jpg
8.jpg (179.62 KB) Visad 41403 gånger
9.jpg
9.jpg (170.73 KB) Visad 41402 gånger
10.jpg
10.jpg (148.8 KB) Visad 41403 gånger
11.jpg
11.jpg (150.16 KB) Visad 41397 gånger

Oskar har ju bara knappt 200 varv att plocka in :D
ses när vi ses
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 10 okt 2021, 15:47

Gratulerar Daniel till första delsegern i år :klappa: det räcker Oskar kör tre rundor ibland :-P :D Nästa vecka kör vi NSR Clio/Abarth något sånär original :D :w00t:
1.jpg
1.jpg (248.48 KB) Visad 41261 gånger
2.jpg
2.jpg (215.49 KB) Visad 41249 gånger
3.jpg
3.jpg (131.35 KB) Visad 41260 gånger
4.jpg
4.jpg (181.86 KB) Visad 41246 gånger
5.jpg
5.jpg (171.8 KB) Visad 41248 gånger
6.jpg
6.jpg (205.73 KB) Visad 41248 gånger
7.jpg
7.jpg (156.63 KB) Visad 41251 gånger
8.jpg
8.jpg (147.95 KB) Visad 41257 gånger

ses på tisdag eller redan på måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 16 okt 2021, 11:22

Oskar börjar likadant som han avsluta förra rundan :D
1.jpg
1.jpg (208.77 KB) Visad 41077 gånger
2.jpg
2.jpg (216.45 KB) Visad 41084 gånger
3.jpg
3.jpg (163.04 KB) Visad 41079 gånger
4.jpg
4.jpg (166.47 KB) Visad 41083 gånger
5.jpg
5.jpg (214.73 KB) Visad 41082 gånger
6.jpg
6.jpg (181.94 KB) Visad 41081 gånger
7.jpg
7.jpg (162.79 KB) Visad 41080 gånger

ses nästa vecka :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 21 okt 2021, 18:56

tog ju inga bilder på bilarna innan start förra rundan, så här kommer dom istället :up: Oskar bara fortsätter att ösa på, vi andra får kanske prova på att använda tummen :D
1.jpg
1.jpg (256.05 KB) Visad 40885 gånger
2.jpg
2.jpg (213.29 KB) Visad 40882 gånger
3.jpg
3.jpg (204.67 KB) Visad 40882 gånger
4.jpg
4.jpg (179.1 KB) Visad 40874 gånger
5.jpg
5.jpg (171.56 KB) Visad 40869 gånger
6.jpg
6.jpg (179.7 KB) Visad 40875 gånger
7.jpg
7.jpg (219.22 KB) Visad 40880 gånger
8.jpg
8.jpg (199.85 KB) Visad 40877 gånger
9.jpg
9.jpg (191.46 KB) Visad 40878 gånger
10.jpg
10.jpg (149.33 KB) Visad 40880 gånger
11.jpg
11.jpg (126.88 KB) Visad 40875 gånger

ses när vi ses nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 05 nov 2021, 00:07

här kommer resultaten från runda tre och fyra (tävling i Asmundtorp som ställde till det sist) :D
1.jpg
1.jpg (240.05 KB) Visad 40532 gånger
2.jpg
2.jpg (221.5 KB) Visad 40515 gånger
3.jpg
3.jpg (208.18 KB) Visad 40531 gånger
4.jpg
4.jpg (180.24 KB) Visad 40518 gånger
5.jpg
5.jpg (181.21 KB) Visad 40519 gånger
6.jpg
6.jpg (170.87 KB) Visad 40523 gånger
7.jpg
7.jpg (153.04 KB) Visad 40519 gånger
8.jpg
8.jpg (155.59 KB) Visad 40523 gånger
9.jpg
9.jpg (190.65 KB) Visad 40483 gånger
10.jpg
10.jpg (187.65 KB) Visad 40526 gånger
11.jpg
11.jpg (143.62 KB) Visad 40528 gånger
12.jpg
12.jpg (166.98 KB) Visad 40515 gånger
13.jpg
13.jpg (158.9 KB) Visad 40519 gånger

Grattis Oskar till en efterlängtad seger :-P :D :klappa:
Grattar även Indianen på fölsedan :beer: \m/ :banana:
ses nästa vecka med NSR GT3
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 11 nov 2021, 00:14

smakprov på NSR GT3 ;-) :D imorgon kör vi någon annanstans :w00t: (fortsättning följer)
1.jpg
1.jpg (218.58 KB) Visad 40210 gånger
2.jpg
2.jpg (180.42 KB) Visad 40207 gånger
3.jpg
3.jpg (176.02 KB) Visad 40200 gånger
4.jpg
4.jpg (162.65 KB) Visad 40204 gånger
5.jpg
5.jpg (162.13 KB) Visad 40204 gånger

ses nästa vecka :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 20 nov 2021, 12:13

så är vi hemma från Tyskland (NSR tävling). en tredje plats som vanligt :thumb: tillbaka till tisdags körningen
1.jpg
1.jpg (249.2 KB) Visad 39819 gånger
2.jpg
2.jpg (188.45 KB) Visad 39818 gånger
3.jpg
3.jpg (147.2 KB) Visad 39825 gånger
4.jpg
4.jpg (184.69 KB) Visad 39815 gånger
5.jpg
5.jpg (139.41 KB) Visad 39815 gånger
6.jpg
6.jpg (173.08 KB) Visad 39813 gånger
7.jpg
7.jpg (162.5 KB) Visad 39820 gånger
8.jpg
8.jpg (136.7 KB) Visad 39815 gånger

ska man lyckas köra fatt dom två framför, det återstår att se :-? :up:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 27 nov 2021, 16:58

omgång tre avklarad med NSR GT3
1.jpg
1.jpg (199.01 KB) Visad 39446 gånger
2.jpg
2.jpg (262.94 KB) Visad 39442 gånger
3.jpg
3.jpg (198.2 KB) Visad 39415 gånger
4.jpg
4.jpg (165.05 KB) Visad 39445 gånger
5.jpg
5.jpg (168.87 KB) Visad 39405 gånger
6.jpg
6.jpg (179.11 KB) Visad 39449 gånger
7.jpg
7.jpg (237.89 KB) Visad 39438 gånger
8.jpg
8.jpg (171.18 KB) Visad 39446 gånger
9.jpg
9.jpg (155.11 KB) Visad 39440 gånger

nu är det nya däck som gäller och trimma handtaget så ska man väl kunna köra 20 varv mer än dom två framför :-? :drunk: :sceptic: ;-) :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Hösten 2021

Inläggav NB 28 nov 2021, 01:12

Hedrande!
Tack för rapporten!
:thumb:
NB
Braidsbytare
 
Inlägg: 90
Blev medlem: 26 dec 2006, 01:37

Re: Hösten 2021

Inläggav nallecolin 02 dec 2021, 22:48

då var NSR GT3 avgjort för denna gång :thumb: :checkeredflag: :oh_my:
1.jpg
1.jpg (252.34 KB) Visad 39127 gånger
2.jpg
2.jpg (171.2 KB) Visad 39130 gånger
3.jpg
3.jpg (197.16 KB) Visad 39134 gånger
4.jpg
4.jpg (165.27 KB) Visad 39132 gånger
5.jpg
5.jpg (176.67 KB) Visad 39135 gånger
6.jpg
6.jpg (141.53 KB) Visad 39138 gånger

Gratulerar Oskar till höstens sista vinst :klappa: eller????
Tänkte att vi börjar med LMP (slot.it-NSR) i Januari (troligtvis den 11) ber att få återkomma senare med bättre info :D :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway


Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron