Våren 2023 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 apr 2023, 19:27

tre rundor avklarade med Clio/Abarth :thumb:
1.jpg
1.jpg (228.22 KB) Visad 13675 gånger
2.jpg
2.jpg (256.48 KB) Visad 13677 gånger
3.jpg
3.jpg (202.36 KB) Visad 13674 gånger
4.jpg
4.jpg (221.62 KB) Visad 13674 gånger
5.jpg
5.jpg (185.59 KB) Visad 13663 gånger
6.jpg
6.jpg (181.27 KB) Visad 13671 gånger
7.jpg
7.jpg (166.03 KB) Visad 13643 gånger
8.jpg
8.jpg (190.1 KB) Visad 13627 gånger
9.jpg
9.jpg (200.41 KB) Visad 13635 gånger
10.jpg
10.jpg (181.4 KB) Visad 13643 gånger
11.jpg
11.jpg (180.01 KB) Visad 13637 gånger
12.jpg
12.jpg (172.48 KB) Visad 13630 gånger
13.jpg
13.jpg (156.87 KB) Visad 13634 gånger

ska Oskar lyckats hålla oss bakom sig eller sviker hans nerver honom :-\ :-P :D
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 08 apr 2023, 11:42

så har vi kört färdigt med dom små "älsklingarna" :thumb: nästa vecka blir det BTCC \m/
1.jpg
1.jpg (214.41 KB) Visad 13550 gånger
2.jpg
2.jpg (232.15 KB) Visad 13562 gånger
3.jpg
3.jpg (193.07 KB) Visad 13558 gånger
4.jpg
4.jpg (169.27 KB) Visad 13557 gånger
5.jpg
5.jpg (183.74 KB) Visad 13544 gånger
6.jpg
6.jpg (183.4 KB) Visad 13557 gånger
7.jpg
7.jpg (179.81 KB) Visad 13559 gånger
8.jpg
8.jpg (200.92 KB) Visad 13543 gånger
9.jpg
9.jpg (181.98 KB) Visad 13551 gånger
10.jpg
10.jpg (168.45 KB) Visad 13547 gånger
11.jpg
11.jpg (167.68 KB) Visad 13541 gånger

ta det lugnt med äggen :-; så ses vi på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 16 apr 2023, 11:11

då är vi igång med BTCC säsongen :banana:
1.jpg
1.jpg (255.45 KB) Visad 13414 gånger
2.jpg
2.jpg (276.11 KB) Visad 13407 gånger
3.jpg
3.jpg (186.83 KB) Visad 13410 gånger
4.jpg
4.jpg (170.51 KB) Visad 13396 gånger
5.jpg
5.jpg (175.97 KB) Visad 13389 gånger
6.jpg
6.jpg (179.05 KB) Visad 13340 gånger
7.jpg
7.jpg (189.67 KB) Visad 13381 gånger
8.jpg
8.jpg (166.34 KB) Visad 13377 gånger
9.jpg
9.jpg (227.83 KB) Visad 13377 gånger
10.jpg
10.jpg (220.76 KB) Visad 13372 gånger
11.jpg
11.jpg (177.73 KB) Visad 13375 gånger

härligt,härligt :rolleyes: ;-)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 20 apr 2023, 23:20

så har vi lyckats :thumb: klara av två omgångar med BTCC :-P
1.jpg
1.jpg (240.76 KB) Visad 13268 gånger
2.jpg
2.jpg (234.23 KB) Visad 13266 gånger
3.jpg
3.jpg (163.57 KB) Visad 13268 gånger
4.jpg
4.jpg (172.64 KB) Visad 13266 gånger
5.jpg
5.jpg (186.59 KB) Visad 13267 gånger
6.jpg
6.jpg (165.63 KB) Visad 13262 gånger
7.jpg
7.jpg (167.19 KB) Visad 13265 gånger
9.jpg
9.jpg (165.92 KB) Visad 13264 gånger
10.jpg
10.jpg (146.3 KB) Visad 13263 gånger

nu får ni se upp, för nu har den gamle skaffat nytt bilbaneracket, (det nya till höger) :beer:
8.jpg
8.jpg (256.98 KB) Visad 13266 gånger

tävling i Karlskoga till helgen sen ses vi på tisdag ev: måndag \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2023, 10:00

en runda kvar med BTCC sedan blir det BRM/TTS :D
1.jpg
1.jpg (237.14 KB) Visad 13086 gånger
2.jpg
2.jpg (222.48 KB) Visad 13086 gånger
3.jpg
3.jpg (153.29 KB) Visad 13083 gånger
4.jpg
4.jpg (187.66 KB) Visad 13084 gånger
5.jpg
5.jpg (241.58 KB) Visad 13087 gånger
6.jpg
6.jpg (179.6 KB) Visad 13082 gånger
7.jpg
7.jpg (198.33 KB) Visad 13084 gånger
8.jpg
8.jpg (201.27 KB) Visad 13082 gånger
9.jpg
9.jpg (160.48 KB) Visad 13080 gånger
10.jpg
10.jpg (189.25 KB) Visad 13076 gånger
11.jpg
11.jpg (170.99 KB) Visad 13077 gånger
12.jpg
12.jpg (167.79 KB) Visad 13058 gånger
13.jpg
13.jpg (156 KB) Visad 13079 gånger

ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2023, 12:40

så har vi rullat klart med BTCC bilarna för denna gång :banana:
1.jpg
1.jpg (266.09 KB) Visad 12966 gånger
2.jpg
2.jpg (237.23 KB) Visad 12966 gånger
3.jpg
3.jpg (213.07 KB) Visad 12967 gånger
4.jpg
4.jpg (166.07 KB) Visad 12965 gånger
5.jpg
5.jpg (215.18 KB) Visad 12966 gånger
6.jpg
6.jpg (178.77 KB) Visad 12961 gånger
7.jpg
7.jpg (192.21 KB) Visad 12965 gånger
8.jpg
8.jpg (174.27 KB) Visad 12965 gånger
9.jpg
9.jpg (170.26 KB) Visad 12941 gånger
10.jpg
10.jpg (190.07 KB) Visad 12963 gånger
11.jpg
11.jpg (167.11 KB) Visad 12964 gånger
12.jpg
12.jpg (144.95 KB) Visad 12969 gånger

nästa vecka kör vi BRM/TTS \m/
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 maj 2023, 17:03

så har vi dammat av BRM/TTS bilarna igen, skojiga bilar att köra :beer:
1.jpg
1.jpg (236.29 KB) Visad 12783 gånger
2.jpg
2.jpg (242.34 KB) Visad 12786 gånger
3.jpg
3.jpg (162.64 KB) Visad 12784 gånger
4.jpg
4.jpg (133.41 KB) Visad 12783 gånger
5.jpg
5.jpg (202 KB) Visad 12781 gånger
6.jpg
6.jpg (180.68 KB) Visad 12786 gånger
7.jpg
7.jpg (187.29 KB) Visad 12786 gånger
8.jpg
8.jpg (163.46 KB) Visad 12781 gånger
9.jpg
9.jpg (174.3 KB) Visad 12784 gånger
10.jpg
10.jpg (175.76 KB) Visad 12782 gånger
11.jpg
11.jpg (166.99 KB) Visad 12779 gånger
12.jpg
12.jpg (174.88 KB) Visad 12785 gånger
13.jpg
13.jpg (188.52 KB) Visad 12787 gånger
14.jpg
14.jpg (170.96 KB) Visad 12783 gånger
nästa vecka runda nummer två :D
ses på tisdag :blueflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 19 maj 2023, 10:15

vi lyckades köra runda två, lite "småproblem" här och där. :w00t:
1.jpg
1.jpg (224.61 KB) Visad 12569 gånger
2.jpg
2.jpg (199.92 KB) Visad 12571 gånger
3.jpg
3.jpg (198.79 KB) Visad 12544 gånger
4.jpg
4.jpg (180.18 KB) Visad 12569 gånger
5.jpg
5.jpg (193.87 KB) Visad 12572 gånger
6.jpg
6.jpg (138.44 KB) Visad 12561 gånger
7.jpg
7.jpg (147.71 KB) Visad 12574 gånger
8.jpg
8.jpg (165.76 KB) Visad 12570 gånger
9.jpg
9.jpg (181.29 KB) Visad 12569 gånger
10.jpg
10.jpg (176.42 KB) Visad 12571 gånger
11.jpg
11.jpg (154.59 KB) Visad 12570 gånger
12.jpg
12.jpg (153.67 KB) Visad 12531 gånger

ses nästa vecka \m/
imorgon åker vi till Malmö och testar lite andra bilar :beer:
Dodge Charger   1-24.JPG
Dodge Charger 1-24.JPG (43.51 KB) Visad 12573 gånger
Porsche 911 RSR 1-24.jpg
Porsche 911 RSR 1-24.jpg (131.34 KB) Visad 12573 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 27 maj 2023, 23:20

så har vi lyckats lägga lite mer gummi på banan med BRM/TTS bilarna :thumb: en omgång kvar :yellowflag:
1.jpg
1.jpg (207.07 KB) Visad 12344 gånger
2.jpg
2.jpg (211.78 KB) Visad 12345 gånger
3.jpg
3.jpg (209.97 KB) Visad 12342 gånger
4.jpg
4.jpg (150.44 KB) Visad 12345 gånger
5.jpg
5.jpg (143.07 KB) Visad 12342 gånger
6.jpg
6.jpg (191.5 KB) Visad 12348 gånger
7.jpg
7.jpg (168.88 KB) Visad 12345 gånger
8.jpg
8.jpg (154.45 KB) Visad 12344 gånger
9.jpg
9.jpg (157.46 KB) Visad 12345 gånger
10.jpg
10.jpg (147.62 KB) Visad 12338 gånger
11.jpg
11.jpg (143.82 KB) Visad 12343 gånger

ses på tisdag, men innan dess kör vi BRM i Eslöv imorgon :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2023 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 02 jun 2023, 10:07

då har vi kört färdigt för denna säsong :klappa: nu är det sommarlov :w00t:
1.jpg
1.jpg (188.89 KB) Visad 12181 gånger
2.jpg
2.jpg (203.49 KB) Visad 12182 gånger
3.jpg
3.jpg (192.21 KB) Visad 12183 gånger
4.jpg
4.jpg (184.73 KB) Visad 12186 gånger
5.jpg
5.jpg (192.74 KB) Visad 12184 gånger
6.jpg
6.jpg (175.7 KB) Visad 12183 gånger
7.jpg
7.jpg (176.56 KB) Visad 12186 gånger
8.jpg
8.jpg (156.35 KB) Visad 12186 gånger
9.jpg
9.jpg (172.28 KB) Visad 12185 gånger
10.jpg
10.jpg (170.43 KB) Visad 12185 gånger
11.jpg
11.jpg (160.47 KB) Visad 12187 gånger
12.jpg
12.jpg (155.25 KB) Visad 12186 gånger

senare idag åker vi till Partille och kör Scaleauto :banana:
"träning" på måndagar ett tag till :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst