HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 okt 2017, 20:15

10.jpg
10.jpg (127.07 KB) Visad 46201 gånger
11.jpg
11.jpg (185.58 KB) Visad 46218 gånger
12.jpg
12.jpg (188.97 KB) Visad 46163 gånger
13.jpg
13.jpg (197.22 KB) Visad 46211 gånger
14.jpg
14.jpg (168.91 KB) Visad 46172 gånger
15.jpg
15.jpg (174.07 KB) Visad 46199 gånger
16.jpg
16.jpg (135.73 KB) Visad 46151 gånger
17.jpg
17.jpg (162.44 KB) Visad 46143 gånger
18.jpg
18.jpg (141.23 KB) Visad 46131 gånger

tackar alla för en rolig omgång :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 21 okt 2017, 21:15

Återigen banägaren.. Grattis till segern, Björn. Vi ska försöka ge dig tuffare motstånd i nästa körning. :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:47

nu har vi rullat igång med NSR GT :blueflag: :thumb:
1.jpg
1.jpg (256.13 KB) Visad 46010 gånger
2.jpg
2.jpg (224.86 KB) Visad 45995 gånger
3.jpg
3.jpg (199.39 KB) Visad 45995 gånger
4.jpg
4.jpg (158.16 KB) Visad 46013 gånger
5.jpg
5.jpg (146.36 KB) Visad 45997 gånger
6.jpg
6.jpg (192.64 KB) Visad 45968 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 46048 gånger
8.jpg
8.jpg (179.6 KB) Visad 45952 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:52

9.jpg
9.jpg (181.52 KB) Visad 45989 gånger
10.jpg
10.jpg (199.21 KB) Visad 45898 gånger
11.jpg
11.jpg (221.1 KB) Visad 45949 gånger
12.jpg
12.jpg (216.25 KB) Visad 45968 gånger
13.jpg
13.jpg (174.11 KB) Visad 45971 gånger
14.jpg
14.jpg (154.01 KB) Visad 45972 gånger
15.jpg
15.jpg (153.44 KB) Visad 45997 gånger
16.jpg
16.jpg (222.79 KB) Visad 45970 gånger
17.jpg
17.jpg (142.23 KB) Visad 45986 gånger

vi får spara dom riktiga bilarna till Tyskland :drunk: :-P
ses på tisdag igen %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Morbidelli 26 okt 2017, 09:19

Forumets höjdpunkt är era bilder, man blir alltid sugen på att flytta till Helsingborg :)

Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig? ;)

Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2017, 22:51

Morbidelli skrev:Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig?

Jag tror att alla var C6:or förutom den gula längst ner till höger på bild ett som är en C7.
Morbidelli skrev:Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?

vi brukar väl köra så mycket original som möjligt, tror inte det är mycket att vinna på att dreva om dom t.ex. vår bana är nog för liten för det.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:21

några bilder och resultat från omgång två och tre :beer:
1.jpg
1.jpg (229.42 KB) Visad 45627 gånger
2.jpg
2.jpg (206.1 KB) Visad 45615 gånger
3.jpg
3.jpg (232.97 KB) Visad 45645 gånger
4.jpg
4.jpg (162.02 KB) Visad 45595 gånger
5.jpg
5.jpg (188.25 KB) Visad 45601 gånger
6.jpg
6.jpg (183.15 KB) Visad 45618 gånger
7.jpg
7.jpg (181.01 KB) Visad 45607 gånger
8.jpg
8.jpg (153.35 KB) Visad 45585 gånger
9.jpg
9.jpg (184.08 KB) Visad 45606 gånger
10.jpg
10.jpg (234.59 KB) Visad 45583 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:27

11.jpg
11.jpg (138.23 KB) Visad 45553 gånger
12.jpg
12.jpg (157.39 KB) Visad 45563 gånger
13.jpg
13.jpg (182.17 KB) Visad 45589 gånger
14.jpg
14.jpg (178.24 KB) Visad 45624 gånger
15.jpg
15.jpg (180.07 KB) Visad 45599 gånger
16.jpg
16.jpg (255.88 KB) Visad 45620 gånger
17.jpg
17.jpg (201.12 KB) Visad 45593 gånger
18.jpg
18.jpg (140.28 KB) Visad 45638 gånger
19.jpg
19.jpg (152.36 KB) Visad 45569 gånger
20.jpg
20.jpg (144.4 KB) Visad 45601 gånger

ursäkta dröjsmålet, det kom annat emellan men den som väntar på något gott............ :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 10 nov 2017, 21:54

Äntligen är man med i toppen igen. Men bara med 2,2 varv tillgodo, så de räcker med en skruv i spåret sen är man borta :w00t: 8-o :D
Men det SKA gå!!

Ses på tisdag.
/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Lasp 10 nov 2017, 22:48

Visst är det en härlig fight. Daniel, Oskar eller Björn? Att det skiftar, men jag gillar att Björn har de lägre, perspektivet på banan! Härliga uppställsbilder, men Ni vet att en bredställsladd är minus två tiondelar.
Så Ni andra, träna på att låta bilen släppa på baken, då tar Ni er uppåt, i listan.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 nov 2017, 21:14

ska vi klara av att plocka in fyra varv på Daniel eller vi lägger ut spikmatta i hans sista heat? :-\ ;-)
sista rundan med NSR imorgon, sedan startar vi upp våra truckar :Oops:
ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:42

börjar med att gratulera......nej, vi får ha några bilder först :-? :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (270.31 KB) Visad 45292 gånger
2.jpg
2.jpg (274.34 KB) Visad 45322 gånger
3.jpg
3.jpg (200.23 KB) Visad 45322 gånger
4.jpg
4.jpg (169.48 KB) Visad 45356 gånger
5.jpg
5.jpg (194.15 KB) Visad 45350 gånger
6.jpg
6.jpg (187.7 KB) Visad 45285 gånger
7.jpg
7.jpg (175.5 KB) Visad 45333 gånger
8.jpg
8.jpg (157.65 KB) Visad 45259 gånger
9.jpg
9.jpg (158.5 KB) Visad 45294 gånger

det kommer mera...ge mig mera :drunk:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:47

10.jpg
10.jpg (194.08 KB) Visad 45263 gånger
11.jpg
11.jpg (174.55 KB) Visad 45293 gånger
12.jpg
12.jpg (172.74 KB) Visad 45266 gånger
13.jpg
13.jpg (186.08 KB) Visad 45225 gånger
14.jpg
14.jpg (218.32 KB) Visad 45265 gånger
15.jpg
15.jpg (179.63 KB) Visad 45281 gånger
16.jpg
16.jpg (181.44 KB) Visad 45289 gånger
17.jpg
17.jpg (145.18 KB) Visad 45307 gånger

Grattis NSR-mästare Daniel :beer:
nästa vecka kör vi igång med våra lastbilar :rolleyes:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:28

så har vi kommit igång med våra "monstertrucks" :-P väldigt lättkörda :D bilder och resultat kommer här
1.jpg
1.jpg (254.73 KB) Visad 44932 gånger
2.jpg
2.jpg (214.41 KB) Visad 44930 gånger
3.jpg
3.jpg (190.69 KB) Visad 44932 gånger
4.jpg
4.jpg (172.46 KB) Visad 44907 gånger
5.jpg
5.jpg (169.02 KB) Visad 44937 gånger
6.jpg
6.jpg (172.56 KB) Visad 44944 gånger
7.jpg
7.jpg (189.27 KB) Visad 44974 gånger
8.jpg
8.jpg (176.01 KB) Visad 44901 gånger
9.jpg
9.jpg (180.97 KB) Visad 44951 gånger
10.jpg
10.jpg (172.65 KB) Visad 44911 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:32

11.jpg
11.jpg (184.69 KB) Visad 44896 gånger
12.jpg
12.jpg (165.8 KB) Visad 44910 gånger
13.jpg
13.jpg (153.59 KB) Visad 44927 gånger
14.jpg
14.jpg (162.03 KB) Visad 44916 gånger
15.jpg
15.jpg (225.39 KB) Visad 44896 gånger
16.jpg
16.jpg (168.11 KB) Visad 44914 gånger
17.jpg
17.jpg (234.94 KB) Visad 44941 gånger
18.jpg
18.jpg (154.31 KB) Visad 44896 gånger

resultat och bilder från andra rundan kommer strax :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst