HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 okt 2017, 20:15

10.jpg
10.jpg (127.07 KB) Visad 46199 gånger
11.jpg
11.jpg (185.58 KB) Visad 46216 gånger
12.jpg
12.jpg (188.97 KB) Visad 46161 gånger
13.jpg
13.jpg (197.22 KB) Visad 46209 gånger
14.jpg
14.jpg (168.91 KB) Visad 46170 gånger
15.jpg
15.jpg (174.07 KB) Visad 46197 gånger
16.jpg
16.jpg (135.73 KB) Visad 46149 gånger
17.jpg
17.jpg (162.44 KB) Visad 46141 gånger
18.jpg
18.jpg (141.23 KB) Visad 46129 gånger

tackar alla för en rolig omgång :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 21 okt 2017, 21:15

Återigen banägaren.. Grattis till segern, Björn. Vi ska försöka ge dig tuffare motstånd i nästa körning. :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:47

nu har vi rullat igång med NSR GT :blueflag: :thumb:
1.jpg
1.jpg (256.13 KB) Visad 46008 gånger
2.jpg
2.jpg (224.86 KB) Visad 45993 gånger
3.jpg
3.jpg (199.39 KB) Visad 45993 gånger
4.jpg
4.jpg (158.16 KB) Visad 46011 gånger
5.jpg
5.jpg (146.36 KB) Visad 45995 gånger
6.jpg
6.jpg (192.64 KB) Visad 45966 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 46046 gånger
8.jpg
8.jpg (179.6 KB) Visad 45950 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:52

9.jpg
9.jpg (181.52 KB) Visad 45987 gånger
10.jpg
10.jpg (199.21 KB) Visad 45896 gånger
11.jpg
11.jpg (221.1 KB) Visad 45947 gånger
12.jpg
12.jpg (216.25 KB) Visad 45966 gånger
13.jpg
13.jpg (174.11 KB) Visad 45969 gånger
14.jpg
14.jpg (154.01 KB) Visad 45970 gånger
15.jpg
15.jpg (153.44 KB) Visad 45995 gånger
16.jpg
16.jpg (222.79 KB) Visad 45968 gånger
17.jpg
17.jpg (142.23 KB) Visad 45984 gånger

vi får spara dom riktiga bilarna till Tyskland :drunk: :-P
ses på tisdag igen %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Morbidelli 26 okt 2017, 09:19

Forumets höjdpunkt är era bilder, man blir alltid sugen på att flytta till Helsingborg :)

Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig? ;)

Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2017, 22:51

Morbidelli skrev:Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig?

Jag tror att alla var C6:or förutom den gula längst ner till höger på bild ett som är en C7.
Morbidelli skrev:Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?

vi brukar väl köra så mycket original som möjligt, tror inte det är mycket att vinna på att dreva om dom t.ex. vår bana är nog för liten för det.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:21

några bilder och resultat från omgång två och tre :beer:
1.jpg
1.jpg (229.42 KB) Visad 45625 gånger
2.jpg
2.jpg (206.1 KB) Visad 45613 gånger
3.jpg
3.jpg (232.97 KB) Visad 45643 gånger
4.jpg
4.jpg (162.02 KB) Visad 45593 gånger
5.jpg
5.jpg (188.25 KB) Visad 45599 gånger
6.jpg
6.jpg (183.15 KB) Visad 45616 gånger
7.jpg
7.jpg (181.01 KB) Visad 45605 gånger
8.jpg
8.jpg (153.35 KB) Visad 45583 gånger
9.jpg
9.jpg (184.08 KB) Visad 45604 gånger
10.jpg
10.jpg (234.59 KB) Visad 45581 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:27

11.jpg
11.jpg (138.23 KB) Visad 45551 gånger
12.jpg
12.jpg (157.39 KB) Visad 45561 gånger
13.jpg
13.jpg (182.17 KB) Visad 45587 gånger
14.jpg
14.jpg (178.24 KB) Visad 45622 gånger
15.jpg
15.jpg (180.07 KB) Visad 45597 gånger
16.jpg
16.jpg (255.88 KB) Visad 45618 gånger
17.jpg
17.jpg (201.12 KB) Visad 45591 gånger
18.jpg
18.jpg (140.28 KB) Visad 45636 gånger
19.jpg
19.jpg (152.36 KB) Visad 45567 gånger
20.jpg
20.jpg (144.4 KB) Visad 45599 gånger

ursäkta dröjsmålet, det kom annat emellan men den som väntar på något gott............ :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 10 nov 2017, 21:54

Äntligen är man med i toppen igen. Men bara med 2,2 varv tillgodo, så de räcker med en skruv i spåret sen är man borta :w00t: 8-o :D
Men det SKA gå!!

Ses på tisdag.
/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Lasp 10 nov 2017, 22:48

Visst är det en härlig fight. Daniel, Oskar eller Björn? Att det skiftar, men jag gillar att Björn har de lägre, perspektivet på banan! Härliga uppställsbilder, men Ni vet att en bredställsladd är minus två tiondelar.
Så Ni andra, träna på att låta bilen släppa på baken, då tar Ni er uppåt, i listan.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 nov 2017, 21:14

ska vi klara av att plocka in fyra varv på Daniel eller vi lägger ut spikmatta i hans sista heat? :-\ ;-)
sista rundan med NSR imorgon, sedan startar vi upp våra truckar :Oops:
ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:42

börjar med att gratulera......nej, vi får ha några bilder först :-? :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (270.31 KB) Visad 45290 gånger
2.jpg
2.jpg (274.34 KB) Visad 45320 gånger
3.jpg
3.jpg (200.23 KB) Visad 45320 gånger
4.jpg
4.jpg (169.48 KB) Visad 45354 gånger
5.jpg
5.jpg (194.15 KB) Visad 45348 gånger
6.jpg
6.jpg (187.7 KB) Visad 45283 gånger
7.jpg
7.jpg (175.5 KB) Visad 45331 gånger
8.jpg
8.jpg (157.65 KB) Visad 45257 gånger
9.jpg
9.jpg (158.5 KB) Visad 45292 gånger

det kommer mera...ge mig mera :drunk:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:47

10.jpg
10.jpg (194.08 KB) Visad 45261 gånger
11.jpg
11.jpg (174.55 KB) Visad 45291 gånger
12.jpg
12.jpg (172.74 KB) Visad 45264 gånger
13.jpg
13.jpg (186.08 KB) Visad 45223 gånger
14.jpg
14.jpg (218.32 KB) Visad 45263 gånger
15.jpg
15.jpg (179.63 KB) Visad 45279 gånger
16.jpg
16.jpg (181.44 KB) Visad 45287 gånger
17.jpg
17.jpg (145.18 KB) Visad 45305 gånger

Grattis NSR-mästare Daniel :beer:
nästa vecka kör vi igång med våra lastbilar :rolleyes:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:28

så har vi kommit igång med våra "monstertrucks" :-P väldigt lättkörda :D bilder och resultat kommer här
1.jpg
1.jpg (254.73 KB) Visad 44930 gånger
2.jpg
2.jpg (214.41 KB) Visad 44928 gånger
3.jpg
3.jpg (190.69 KB) Visad 44930 gånger
4.jpg
4.jpg (172.46 KB) Visad 44905 gånger
5.jpg
5.jpg (169.02 KB) Visad 44935 gånger
6.jpg
6.jpg (172.56 KB) Visad 44942 gånger
7.jpg
7.jpg (189.27 KB) Visad 44972 gånger
8.jpg
8.jpg (176.01 KB) Visad 44899 gånger
9.jpg
9.jpg (180.97 KB) Visad 44949 gånger
10.jpg
10.jpg (172.65 KB) Visad 44909 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:32

11.jpg
11.jpg (184.69 KB) Visad 44894 gånger
12.jpg
12.jpg (165.8 KB) Visad 44908 gånger
13.jpg
13.jpg (153.59 KB) Visad 44925 gånger
14.jpg
14.jpg (162.03 KB) Visad 44914 gånger
15.jpg
15.jpg (225.39 KB) Visad 44894 gånger
16.jpg
16.jpg (168.11 KB) Visad 44912 gånger
17.jpg
17.jpg (234.94 KB) Visad 44939 gånger
18.jpg
18.jpg (154.31 KB) Visad 44894 gånger

resultat och bilder från andra rundan kommer strax :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst