HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 okt 2017, 20:15

10.jpg
10.jpg (127.07 KB) Visad 46190 gånger
11.jpg
11.jpg (185.58 KB) Visad 46207 gånger
12.jpg
12.jpg (188.97 KB) Visad 46152 gånger
13.jpg
13.jpg (197.22 KB) Visad 46200 gånger
14.jpg
14.jpg (168.91 KB) Visad 46161 gånger
15.jpg
15.jpg (174.07 KB) Visad 46188 gånger
16.jpg
16.jpg (135.73 KB) Visad 46140 gånger
17.jpg
17.jpg (162.44 KB) Visad 46132 gånger
18.jpg
18.jpg (141.23 KB) Visad 46120 gånger

tackar alla för en rolig omgång :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 21 okt 2017, 21:15

Återigen banägaren.. Grattis till segern, Björn. Vi ska försöka ge dig tuffare motstånd i nästa körning. :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:47

nu har vi rullat igång med NSR GT :blueflag: :thumb:
1.jpg
1.jpg (256.13 KB) Visad 45999 gånger
2.jpg
2.jpg (224.86 KB) Visad 45984 gånger
3.jpg
3.jpg (199.39 KB) Visad 45984 gånger
4.jpg
4.jpg (158.16 KB) Visad 46002 gånger
5.jpg
5.jpg (146.36 KB) Visad 45986 gånger
6.jpg
6.jpg (192.64 KB) Visad 45957 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 46037 gånger
8.jpg
8.jpg (179.6 KB) Visad 45941 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:52

9.jpg
9.jpg (181.52 KB) Visad 45978 gånger
10.jpg
10.jpg (199.21 KB) Visad 45887 gånger
11.jpg
11.jpg (221.1 KB) Visad 45938 gånger
12.jpg
12.jpg (216.25 KB) Visad 45957 gånger
13.jpg
13.jpg (174.11 KB) Visad 45960 gånger
14.jpg
14.jpg (154.01 KB) Visad 45961 gånger
15.jpg
15.jpg (153.44 KB) Visad 45986 gånger
16.jpg
16.jpg (222.79 KB) Visad 45959 gånger
17.jpg
17.jpg (142.23 KB) Visad 45975 gånger

vi får spara dom riktiga bilarna till Tyskland :drunk: :-P
ses på tisdag igen %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Morbidelli 26 okt 2017, 09:19

Forumets höjdpunkt är era bilder, man blir alltid sugen på att flytta till Helsingborg :)

Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig? ;)

Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2017, 22:51

Morbidelli skrev:Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig?

Jag tror att alla var C6:or förutom den gula längst ner till höger på bild ett som är en C7.
Morbidelli skrev:Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?

vi brukar väl köra så mycket original som möjligt, tror inte det är mycket att vinna på att dreva om dom t.ex. vår bana är nog för liten för det.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:21

några bilder och resultat från omgång två och tre :beer:
1.jpg
1.jpg (229.42 KB) Visad 45616 gånger
2.jpg
2.jpg (206.1 KB) Visad 45604 gånger
3.jpg
3.jpg (232.97 KB) Visad 45634 gånger
4.jpg
4.jpg (162.02 KB) Visad 45584 gånger
5.jpg
5.jpg (188.25 KB) Visad 45590 gånger
6.jpg
6.jpg (183.15 KB) Visad 45607 gånger
7.jpg
7.jpg (181.01 KB) Visad 45596 gånger
8.jpg
8.jpg (153.35 KB) Visad 45574 gånger
9.jpg
9.jpg (184.08 KB) Visad 45595 gånger
10.jpg
10.jpg (234.59 KB) Visad 45572 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:27

11.jpg
11.jpg (138.23 KB) Visad 45542 gånger
12.jpg
12.jpg (157.39 KB) Visad 45552 gånger
13.jpg
13.jpg (182.17 KB) Visad 45578 gånger
14.jpg
14.jpg (178.24 KB) Visad 45613 gånger
15.jpg
15.jpg (180.07 KB) Visad 45588 gånger
16.jpg
16.jpg (255.88 KB) Visad 45609 gånger
17.jpg
17.jpg (201.12 KB) Visad 45582 gånger
18.jpg
18.jpg (140.28 KB) Visad 45627 gånger
19.jpg
19.jpg (152.36 KB) Visad 45558 gånger
20.jpg
20.jpg (144.4 KB) Visad 45590 gånger

ursäkta dröjsmålet, det kom annat emellan men den som väntar på något gott............ :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 10 nov 2017, 21:54

Äntligen är man med i toppen igen. Men bara med 2,2 varv tillgodo, så de räcker med en skruv i spåret sen är man borta :w00t: 8-o :D
Men det SKA gå!!

Ses på tisdag.
/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Lasp 10 nov 2017, 22:48

Visst är det en härlig fight. Daniel, Oskar eller Björn? Att det skiftar, men jag gillar att Björn har de lägre, perspektivet på banan! Härliga uppställsbilder, men Ni vet att en bredställsladd är minus två tiondelar.
Så Ni andra, träna på att låta bilen släppa på baken, då tar Ni er uppåt, i listan.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 nov 2017, 21:14

ska vi klara av att plocka in fyra varv på Daniel eller vi lägger ut spikmatta i hans sista heat? :-\ ;-)
sista rundan med NSR imorgon, sedan startar vi upp våra truckar :Oops:
ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:42

börjar med att gratulera......nej, vi får ha några bilder först :-? :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (270.31 KB) Visad 45281 gånger
2.jpg
2.jpg (274.34 KB) Visad 45311 gånger
3.jpg
3.jpg (200.23 KB) Visad 45311 gånger
4.jpg
4.jpg (169.48 KB) Visad 45345 gånger
5.jpg
5.jpg (194.15 KB) Visad 45339 gånger
6.jpg
6.jpg (187.7 KB) Visad 45274 gånger
7.jpg
7.jpg (175.5 KB) Visad 45322 gånger
8.jpg
8.jpg (157.65 KB) Visad 45248 gånger
9.jpg
9.jpg (158.5 KB) Visad 45283 gånger

det kommer mera...ge mig mera :drunk:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:47

10.jpg
10.jpg (194.08 KB) Visad 45252 gånger
11.jpg
11.jpg (174.55 KB) Visad 45282 gånger
12.jpg
12.jpg (172.74 KB) Visad 45255 gånger
13.jpg
13.jpg (186.08 KB) Visad 45214 gånger
14.jpg
14.jpg (218.32 KB) Visad 45254 gånger
15.jpg
15.jpg (179.63 KB) Visad 45270 gånger
16.jpg
16.jpg (181.44 KB) Visad 45278 gånger
17.jpg
17.jpg (145.18 KB) Visad 45296 gånger

Grattis NSR-mästare Daniel :beer:
nästa vecka kör vi igång med våra lastbilar :rolleyes:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:28

så har vi kommit igång med våra "monstertrucks" :-P väldigt lättkörda :D bilder och resultat kommer här
1.jpg
1.jpg (254.73 KB) Visad 44921 gånger
2.jpg
2.jpg (214.41 KB) Visad 44919 gånger
3.jpg
3.jpg (190.69 KB) Visad 44921 gånger
4.jpg
4.jpg (172.46 KB) Visad 44896 gånger
5.jpg
5.jpg (169.02 KB) Visad 44926 gånger
6.jpg
6.jpg (172.56 KB) Visad 44933 gånger
7.jpg
7.jpg (189.27 KB) Visad 44963 gånger
8.jpg
8.jpg (176.01 KB) Visad 44890 gånger
9.jpg
9.jpg (180.97 KB) Visad 44940 gånger
10.jpg
10.jpg (172.65 KB) Visad 44900 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:32

11.jpg
11.jpg (184.69 KB) Visad 44885 gånger
12.jpg
12.jpg (165.8 KB) Visad 44899 gånger
13.jpg
13.jpg (153.59 KB) Visad 44916 gånger
14.jpg
14.jpg (162.03 KB) Visad 44905 gånger
15.jpg
15.jpg (225.39 KB) Visad 44885 gånger
16.jpg
16.jpg (168.11 KB) Visad 44903 gånger
17.jpg
17.jpg (234.94 KB) Visad 44930 gånger
18.jpg
18.jpg (154.31 KB) Visad 44885 gånger

resultat och bilder från andra rundan kommer strax :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst