HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 okt 2017, 20:15

10.jpg
10.jpg (127.07 KB) Visad 46200 gånger
11.jpg
11.jpg (185.58 KB) Visad 46217 gånger
12.jpg
12.jpg (188.97 KB) Visad 46162 gånger
13.jpg
13.jpg (197.22 KB) Visad 46210 gånger
14.jpg
14.jpg (168.91 KB) Visad 46171 gånger
15.jpg
15.jpg (174.07 KB) Visad 46198 gånger
16.jpg
16.jpg (135.73 KB) Visad 46150 gånger
17.jpg
17.jpg (162.44 KB) Visad 46142 gånger
18.jpg
18.jpg (141.23 KB) Visad 46130 gånger

tackar alla för en rolig omgång :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 21 okt 2017, 21:15

Återigen banägaren.. Grattis till segern, Björn. Vi ska försöka ge dig tuffare motstånd i nästa körning. :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:47

nu har vi rullat igång med NSR GT :blueflag: :thumb:
1.jpg
1.jpg (256.13 KB) Visad 46009 gånger
2.jpg
2.jpg (224.86 KB) Visad 45994 gånger
3.jpg
3.jpg (199.39 KB) Visad 45994 gånger
4.jpg
4.jpg (158.16 KB) Visad 46012 gånger
5.jpg
5.jpg (146.36 KB) Visad 45996 gånger
6.jpg
6.jpg (192.64 KB) Visad 45967 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 46047 gånger
8.jpg
8.jpg (179.6 KB) Visad 45951 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:52

9.jpg
9.jpg (181.52 KB) Visad 45988 gånger
10.jpg
10.jpg (199.21 KB) Visad 45897 gånger
11.jpg
11.jpg (221.1 KB) Visad 45948 gånger
12.jpg
12.jpg (216.25 KB) Visad 45967 gånger
13.jpg
13.jpg (174.11 KB) Visad 45970 gånger
14.jpg
14.jpg (154.01 KB) Visad 45971 gånger
15.jpg
15.jpg (153.44 KB) Visad 45996 gånger
16.jpg
16.jpg (222.79 KB) Visad 45969 gånger
17.jpg
17.jpg (142.23 KB) Visad 45985 gånger

vi får spara dom riktiga bilarna till Tyskland :drunk: :-P
ses på tisdag igen %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Morbidelli 26 okt 2017, 09:19

Forumets höjdpunkt är era bilder, man blir alltid sugen på att flytta till Helsingborg :)

Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig? ;)

Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2017, 22:51

Morbidelli skrev:Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig?

Jag tror att alla var C6:or förutom den gula längst ner till höger på bild ett som är en C7.
Morbidelli skrev:Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?

vi brukar väl köra så mycket original som möjligt, tror inte det är mycket att vinna på att dreva om dom t.ex. vår bana är nog för liten för det.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:21

några bilder och resultat från omgång två och tre :beer:
1.jpg
1.jpg (229.42 KB) Visad 45626 gånger
2.jpg
2.jpg (206.1 KB) Visad 45614 gånger
3.jpg
3.jpg (232.97 KB) Visad 45644 gånger
4.jpg
4.jpg (162.02 KB) Visad 45594 gånger
5.jpg
5.jpg (188.25 KB) Visad 45600 gånger
6.jpg
6.jpg (183.15 KB) Visad 45617 gånger
7.jpg
7.jpg (181.01 KB) Visad 45606 gånger
8.jpg
8.jpg (153.35 KB) Visad 45584 gånger
9.jpg
9.jpg (184.08 KB) Visad 45605 gånger
10.jpg
10.jpg (234.59 KB) Visad 45582 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:27

11.jpg
11.jpg (138.23 KB) Visad 45552 gånger
12.jpg
12.jpg (157.39 KB) Visad 45562 gånger
13.jpg
13.jpg (182.17 KB) Visad 45588 gånger
14.jpg
14.jpg (178.24 KB) Visad 45623 gånger
15.jpg
15.jpg (180.07 KB) Visad 45598 gånger
16.jpg
16.jpg (255.88 KB) Visad 45619 gånger
17.jpg
17.jpg (201.12 KB) Visad 45592 gånger
18.jpg
18.jpg (140.28 KB) Visad 45637 gånger
19.jpg
19.jpg (152.36 KB) Visad 45568 gånger
20.jpg
20.jpg (144.4 KB) Visad 45600 gånger

ursäkta dröjsmålet, det kom annat emellan men den som väntar på något gott............ :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 10 nov 2017, 21:54

Äntligen är man med i toppen igen. Men bara med 2,2 varv tillgodo, så de räcker med en skruv i spåret sen är man borta :w00t: 8-o :D
Men det SKA gå!!

Ses på tisdag.
/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Lasp 10 nov 2017, 22:48

Visst är det en härlig fight. Daniel, Oskar eller Björn? Att det skiftar, men jag gillar att Björn har de lägre, perspektivet på banan! Härliga uppställsbilder, men Ni vet att en bredställsladd är minus två tiondelar.
Så Ni andra, träna på att låta bilen släppa på baken, då tar Ni er uppåt, i listan.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 nov 2017, 21:14

ska vi klara av att plocka in fyra varv på Daniel eller vi lägger ut spikmatta i hans sista heat? :-\ ;-)
sista rundan med NSR imorgon, sedan startar vi upp våra truckar :Oops:
ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:42

börjar med att gratulera......nej, vi får ha några bilder först :-? :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (270.31 KB) Visad 45291 gånger
2.jpg
2.jpg (274.34 KB) Visad 45321 gånger
3.jpg
3.jpg (200.23 KB) Visad 45321 gånger
4.jpg
4.jpg (169.48 KB) Visad 45355 gånger
5.jpg
5.jpg (194.15 KB) Visad 45349 gånger
6.jpg
6.jpg (187.7 KB) Visad 45284 gånger
7.jpg
7.jpg (175.5 KB) Visad 45332 gånger
8.jpg
8.jpg (157.65 KB) Visad 45258 gånger
9.jpg
9.jpg (158.5 KB) Visad 45293 gånger

det kommer mera...ge mig mera :drunk:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:47

10.jpg
10.jpg (194.08 KB) Visad 45262 gånger
11.jpg
11.jpg (174.55 KB) Visad 45292 gånger
12.jpg
12.jpg (172.74 KB) Visad 45265 gånger
13.jpg
13.jpg (186.08 KB) Visad 45224 gånger
14.jpg
14.jpg (218.32 KB) Visad 45264 gånger
15.jpg
15.jpg (179.63 KB) Visad 45280 gånger
16.jpg
16.jpg (181.44 KB) Visad 45288 gånger
17.jpg
17.jpg (145.18 KB) Visad 45306 gånger

Grattis NSR-mästare Daniel :beer:
nästa vecka kör vi igång med våra lastbilar :rolleyes:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:28

så har vi kommit igång med våra "monstertrucks" :-P väldigt lättkörda :D bilder och resultat kommer här
1.jpg
1.jpg (254.73 KB) Visad 44931 gånger
2.jpg
2.jpg (214.41 KB) Visad 44929 gånger
3.jpg
3.jpg (190.69 KB) Visad 44931 gånger
4.jpg
4.jpg (172.46 KB) Visad 44906 gånger
5.jpg
5.jpg (169.02 KB) Visad 44936 gånger
6.jpg
6.jpg (172.56 KB) Visad 44943 gånger
7.jpg
7.jpg (189.27 KB) Visad 44973 gånger
8.jpg
8.jpg (176.01 KB) Visad 44900 gånger
9.jpg
9.jpg (180.97 KB) Visad 44950 gånger
10.jpg
10.jpg (172.65 KB) Visad 44910 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:32

11.jpg
11.jpg (184.69 KB) Visad 44895 gånger
12.jpg
12.jpg (165.8 KB) Visad 44909 gånger
13.jpg
13.jpg (153.59 KB) Visad 44926 gånger
14.jpg
14.jpg (162.03 KB) Visad 44915 gånger
15.jpg
15.jpg (225.39 KB) Visad 44895 gånger
16.jpg
16.jpg (168.11 KB) Visad 44913 gånger
17.jpg
17.jpg (234.94 KB) Visad 44940 gånger
18.jpg
18.jpg (154.31 KB) Visad 44895 gånger

resultat och bilder från andra rundan kommer strax :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst