HÖSTEN-17 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 okt 2017, 20:15

10.jpg
10.jpg (127.07 KB) Visad 46189 gånger
11.jpg
11.jpg (185.58 KB) Visad 46206 gånger
12.jpg
12.jpg (188.97 KB) Visad 46151 gånger
13.jpg
13.jpg (197.22 KB) Visad 46199 gånger
14.jpg
14.jpg (168.91 KB) Visad 46160 gånger
15.jpg
15.jpg (174.07 KB) Visad 46187 gånger
16.jpg
16.jpg (135.73 KB) Visad 46139 gånger
17.jpg
17.jpg (162.44 KB) Visad 46131 gånger
18.jpg
18.jpg (141.23 KB) Visad 46119 gånger

tackar alla för en rolig omgång :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 21 okt 2017, 21:15

Återigen banägaren.. Grattis till segern, Björn. Vi ska försöka ge dig tuffare motstånd i nästa körning. :thumb:

/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:47

nu har vi rullat igång med NSR GT :blueflag: :thumb:
1.jpg
1.jpg (256.13 KB) Visad 45998 gånger
2.jpg
2.jpg (224.86 KB) Visad 45983 gånger
3.jpg
3.jpg (199.39 KB) Visad 45983 gånger
4.jpg
4.jpg (158.16 KB) Visad 46001 gånger
5.jpg
5.jpg (146.36 KB) Visad 45985 gånger
6.jpg
6.jpg (192.64 KB) Visad 45956 gånger
7.jpg
7.jpg (177.51 KB) Visad 46036 gånger
8.jpg
8.jpg (179.6 KB) Visad 45940 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 25 okt 2017, 19:52

9.jpg
9.jpg (181.52 KB) Visad 45977 gånger
10.jpg
10.jpg (199.21 KB) Visad 45886 gånger
11.jpg
11.jpg (221.1 KB) Visad 45937 gånger
12.jpg
12.jpg (216.25 KB) Visad 45956 gånger
13.jpg
13.jpg (174.11 KB) Visad 45959 gånger
14.jpg
14.jpg (154.01 KB) Visad 45960 gånger
15.jpg
15.jpg (153.44 KB) Visad 45985 gånger
16.jpg
16.jpg (222.79 KB) Visad 45958 gånger
17.jpg
17.jpg (142.23 KB) Visad 45974 gånger

vi får spara dom riktiga bilarna till Tyskland :drunk: :-P
ses på tisdag igen %-p
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Morbidelli 26 okt 2017, 09:19

Forumets höjdpunkt är era bilder, man blir alltid sugen på att flytta till Helsingborg :)

Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig? ;)

Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?
Morbidelli
Depåman
 
Inlägg: 119
Blev medlem: 01 mar 2017, 12:29
Ort: Motala

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 okt 2017, 22:51

Morbidelli skrev:Vore intressant att veta vilka Corvetter som var C7 och C6, men det kanske bara jag som är så nördig?

Jag tror att alla var C6:or förutom den gula längst ner till höger på bild ett som är en C7.
Morbidelli skrev:Vad har ni för regler i NSR-klassen, är det original som gäller eller får man byta lite grejor?

vi brukar väl köra så mycket original som möjligt, tror inte det är mycket att vinna på att dreva om dom t.ex. vår bana är nog för liten för det.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:21

några bilder och resultat från omgång två och tre :beer:
1.jpg
1.jpg (229.42 KB) Visad 45615 gånger
2.jpg
2.jpg (206.1 KB) Visad 45603 gånger
3.jpg
3.jpg (232.97 KB) Visad 45633 gånger
4.jpg
4.jpg (162.02 KB) Visad 45583 gånger
5.jpg
5.jpg (188.25 KB) Visad 45589 gånger
6.jpg
6.jpg (183.15 KB) Visad 45606 gånger
7.jpg
7.jpg (181.01 KB) Visad 45595 gånger
8.jpg
8.jpg (153.35 KB) Visad 45573 gånger
9.jpg
9.jpg (184.08 KB) Visad 45594 gånger
10.jpg
10.jpg (234.59 KB) Visad 45571 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 09 nov 2017, 00:27

11.jpg
11.jpg (138.23 KB) Visad 45541 gånger
12.jpg
12.jpg (157.39 KB) Visad 45551 gånger
13.jpg
13.jpg (182.17 KB) Visad 45577 gånger
14.jpg
14.jpg (178.24 KB) Visad 45612 gånger
15.jpg
15.jpg (180.07 KB) Visad 45587 gånger
16.jpg
16.jpg (255.88 KB) Visad 45608 gånger
17.jpg
17.jpg (201.12 KB) Visad 45581 gånger
18.jpg
18.jpg (140.28 KB) Visad 45626 gånger
19.jpg
19.jpg (152.36 KB) Visad 45557 gånger
20.jpg
20.jpg (144.4 KB) Visad 45589 gånger

ursäkta dröjsmålet, det kom annat emellan men den som väntar på något gott............ :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav firebird 10 nov 2017, 21:54

Äntligen är man med i toppen igen. Men bara med 2,2 varv tillgodo, så de räcker med en skruv i spåret sen är man borta :w00t: 8-o :D
Men det SKA gå!!

Ses på tisdag.
/Daniel
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav Lasp 10 nov 2017, 22:48

Visst är det en härlig fight. Daniel, Oskar eller Björn? Att det skiftar, men jag gillar att Björn har de lägre, perspektivet på banan! Härliga uppställsbilder, men Ni vet att en bredställsladd är minus två tiondelar.
Så Ni andra, träna på att låta bilen släppa på baken, då tar Ni er uppåt, i listan.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 nov 2017, 21:14

ska vi klara av att plocka in fyra varv på Daniel eller vi lägger ut spikmatta i hans sista heat? :-\ ;-)
sista rundan med NSR imorgon, sedan startar vi upp våra truckar :Oops:
ses imorgon
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:42

börjar med att gratulera......nej, vi får ha några bilder först :-? :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (270.31 KB) Visad 45280 gånger
2.jpg
2.jpg (274.34 KB) Visad 45310 gånger
3.jpg
3.jpg (200.23 KB) Visad 45310 gånger
4.jpg
4.jpg (169.48 KB) Visad 45344 gånger
5.jpg
5.jpg (194.15 KB) Visad 45338 gånger
6.jpg
6.jpg (187.7 KB) Visad 45273 gånger
7.jpg
7.jpg (175.5 KB) Visad 45321 gånger
8.jpg
8.jpg (157.65 KB) Visad 45247 gånger
9.jpg
9.jpg (158.5 KB) Visad 45282 gånger

det kommer mera...ge mig mera :drunk:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 17 nov 2017, 20:47

10.jpg
10.jpg (194.08 KB) Visad 45251 gånger
11.jpg
11.jpg (174.55 KB) Visad 45281 gånger
12.jpg
12.jpg (172.74 KB) Visad 45254 gånger
13.jpg
13.jpg (186.08 KB) Visad 45213 gånger
14.jpg
14.jpg (218.32 KB) Visad 45253 gånger
15.jpg
15.jpg (179.63 KB) Visad 45269 gånger
16.jpg
16.jpg (181.44 KB) Visad 45277 gånger
17.jpg
17.jpg (145.18 KB) Visad 45295 gånger

Grattis NSR-mästare Daniel :beer:
nästa vecka kör vi igång med våra lastbilar :rolleyes:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:28

så har vi kommit igång med våra "monstertrucks" :-P väldigt lättkörda :D bilder och resultat kommer här
1.jpg
1.jpg (254.73 KB) Visad 44920 gånger
2.jpg
2.jpg (214.41 KB) Visad 44918 gånger
3.jpg
3.jpg (190.69 KB) Visad 44920 gånger
4.jpg
4.jpg (172.46 KB) Visad 44895 gånger
5.jpg
5.jpg (169.02 KB) Visad 44925 gånger
6.jpg
6.jpg (172.56 KB) Visad 44932 gånger
7.jpg
7.jpg (189.27 KB) Visad 44962 gånger
8.jpg
8.jpg (176.01 KB) Visad 44889 gånger
9.jpg
9.jpg (180.97 KB) Visad 44939 gånger
10.jpg
10.jpg (172.65 KB) Visad 44899 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN-17 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 29 nov 2017, 21:32

11.jpg
11.jpg (184.69 KB) Visad 44884 gånger
12.jpg
12.jpg (165.8 KB) Visad 44898 gånger
13.jpg
13.jpg (153.59 KB) Visad 44915 gånger
14.jpg
14.jpg (162.03 KB) Visad 44904 gånger
15.jpg
15.jpg (225.39 KB) Visad 44884 gånger
16.jpg
16.jpg (168.11 KB) Visad 44902 gånger
17.jpg
17.jpg (234.94 KB) Visad 44929 gånger
18.jpg
18.jpg (154.31 KB) Visad 44884 gånger

resultat och bilder från andra rundan kommer strax :thumb:
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst