VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 mar 2017, 23:49

9.jpg
9.jpg (132.26 KB) Visad 42783 gånger
10.jpg
10.jpg (156.63 KB) Visad 42778 gånger
11.jpg
11.jpg (137.9 KB) Visad 42789 gånger
12.jpg
12.jpg (141.24 KB) Visad 42749 gånger
13.jpg
13.jpg (130.84 KB) Visad 42777 gånger

det kan ju bli han som ligger trea som snuvar dom två :w00t: :sceptic:
först blir det en liten avstickare med 12-timmars hos pollymannen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 mar 2017, 13:14

tyvärr inte några kort eftersom vi var sex(6) lyckliga förare denna sista omgång med slot.it Classic. det var ju jämnt och tajt på sina ställen :thumb:
1.jpg
1.jpg (196.94 KB) Visad 42725 gånger
2.jpg
2.jpg (156.37 KB) Visad 42717 gånger
3.jpg
3.jpg (150.6 KB) Visad 42712 gånger
4.jpg
4.jpg (148.95 KB) Visad 42703 gånger

Kommande 4 rundor med BMW Mini Cooper ser ut att bli glatt och trevligt :-P
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:16

nu är vi igång med BMW Mini Cooper. måste bara klaga på Scalextric :down: , vi köpte nio bilar men dom tre gröna går inte att få någon ordning på däcken :-(( . stört omöjligt så tyvärr syns det i resultatlistan denna gång.
1.jpg
1.jpg (157.48 KB) Visad 42606 gånger
2.jpg
2.jpg (246.66 KB) Visad 42593 gånger
3.jpg
3.jpg (170.65 KB) Visad 42596 gånger
4.jpg
4.jpg (144.73 KB) Visad 42551 gånger
5.jpg
5.jpg (153.7 KB) Visad 42582 gånger
6.jpg
6.jpg (156.74 KB) Visad 42581 gånger
7.jpg
7.jpg (193.85 KB) Visad 42577 gånger
8.jpg
8.jpg (196.49 KB) Visad 42577 gånger
9.jpg
9.jpg (133.09 KB) Visad 42565 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:19

10.jpg
10.jpg (156.42 KB) Visad 42552 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 42547 gånger
12.jpg
12.jpg (188.14 KB) Visad 42513 gånger
13.jpg
13.jpg (128.73 KB) Visad 42545 gånger
14.jpg
14.jpg (154.21 KB) Visad 42545 gånger
15.jpg
15.jpg (152.79 KB) Visad 42540 gånger
16.jpg
16.jpg (147.82 KB) Visad 42537 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav largasso 22 mar 2017, 06:09

Byt däck på alla då ! ! !

Jag har rätt så gott om däck, Björn,
kom ner så kollar vi om vi hittar några som passar !

Ser skitkul ut med dom där små rackarna !
:thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:50

tyvärr hinner man inte fota all två-hjuls körning men det blev några bilder :Oops: :thumb:
1.jpg
1.jpg (222.32 KB) Visad 42403 gånger
2.jpg
2.jpg (170.73 KB) Visad 42381 gånger
3.jpg
3.jpg (174.56 KB) Visad 42393 gånger
4.jpg
4.jpg (163.9 KB) Visad 42383 gånger
5.jpg
5.jpg (146.13 KB) Visad 42348 gånger
6.jpg
6.jpg (142.42 KB) Visad 42387 gånger
7.jpg
7.jpg (136.04 KB) Visad 42390 gånger
8.jpg
8.jpg (145.08 KB) Visad 42391 gånger
9.jpg
9.jpg (147.44 KB) Visad 42390 gånger
10.jpg
10.jpg (153.68 KB) Visad 42380 gånger

forts.
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:53

11.jpg
11.jpg (142.04 KB) Visad 42377 gånger
12.jpg
12.jpg (144.4 KB) Visad 42369 gånger
13.jpg
13.jpg (129.5 KB) Visad 42365 gånger
14.jpg
14.jpg (150.92 KB) Visad 42359 gånger
15.jpg
15.jpg (129.41 KB) Visad 42366 gånger
16.jpg
16.jpg (212.57 KB) Visad 42367 gånger
17.jpg
17.jpg (181.46 KB) Visad 42366 gånger
18.jpg
18.jpg (135.87 KB) Visad 42359 gånger
19.jpg
19.jpg (148.08 KB) Visad 42371 gånger
20.jpg
20.jpg (129.96 KB) Visad 42365 gånger

tack för visat intresse :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:05

då var tredje rundan avklarad med mini-cooprarna. Daniel får lägga på en rem om han vill vara topp tre denna gång :thumb: några bilder
1.jpg
1.jpg (195.23 KB) Visad 42183 gånger
2.jpg
2.jpg (160.68 KB) Visad 42182 gånger
3.jpg
3.jpg (163.12 KB) Visad 42167 gånger
4.jpg
4.jpg (153.32 KB) Visad 42170 gånger
5.jpg
5.jpg (174.09 KB) Visad 42172 gånger
6.jpg
6.jpg (137.39 KB) Visad 42175 gånger
7.jpg
7.jpg (136.32 KB) Visad 42166 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:08

8.jpg
8.jpg (151.42 KB) Visad 42160 gånger
9.jpg
9.jpg (138.29 KB) Visad 42158 gånger
10.jpg
10.jpg (148.81 KB) Visad 42117 gånger
11.jpg
11.jpg (163.8 KB) Visad 42155 gånger
12.jpg
12.jpg (129.91 KB) Visad 42160 gånger
13.jpg
13.jpg (124.53 KB) Visad 42151 gånger

vi ses väl på måndag igen?
kramas i trafiken
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 08 apr 2017, 22:41

Löögsås å päror!! Ses på måndag!
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:42

det blev inte mycket löögasås denna rundan :-P . då har vi klarat av alla 4 rundorna med dessa små :D . Nu tar vi påsklov så ses vi igen den 24:de med inkörda FLY-bilar 8-o
1.jpg
1.jpg (206.63 KB) Visad 41965 gånger
2.jpg
2.jpg (160.84 KB) Visad 41974 gånger
3.jpg
3.jpg (145.73 KB) Visad 41971 gånger
4.jpg
4.jpg (132.16 KB) Visad 41967 gånger
5.jpg
5.jpg (152.67 KB) Visad 41961 gånger
6.jpg
6.jpg (150.41 KB) Visad 41960 gånger
7.jpg
7.jpg (150.18 KB) Visad 41972 gånger
8.jpg
8.jpg (143.76 KB) Visad 41961 gånger
9.jpg
9.jpg (139.71 KB) Visad 41970 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:46

10.jpg
10.jpg (148.65 KB) Visad 41965 gånger
11.jpg
11.jpg (137.5 KB) Visad 41964 gånger
12.jpg
12.jpg (152.67 KB) Visad 41962 gånger
13.jpg
13.jpg (134.52 KB) Visad 41934 gånger
14.jpg
14.jpg (142.02 KB) Visad 41965 gånger

Grattis Oskar till segern :checkeredflag:
GLAD PÅSK :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 apr 2017, 22:00

Tappert och idogt kämpat! Grattis till Er alla.
Nu har jag byggt en liten bana igen och ikväll klarade jag hundra varv utan urkörning. Det är ju det som är grejen ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2017, 22:49

hoppas alla har klarat av påsken för imorgon kör vi igång med våra FLY-bilar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2017, 09:47

så har vi kommit igång med våra FLY-bilar. lite originell blandning men det blir nog bra :thumb:
1.jpg
1.jpg (201.24 KB) Visad 41440 gånger
2.jpg
2.jpg (142.18 KB) Visad 41442 gånger
3.jpg
3.jpg (145.2 KB) Visad 41438 gånger
4.jpg
4.jpg (153.58 KB) Visad 41440 gånger
5.jpg
5.jpg (157.01 KB) Visad 41431 gånger
6.jpg
6.jpg (152.33 KB) Visad 41447 gånger
7.jpg
7.jpg (135.34 KB) Visad 41444 gånger

vi ses på måndag igen :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster