VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 mar 2017, 23:49

9.jpg
9.jpg (132.26 KB) Visad 42777 gånger
10.jpg
10.jpg (156.63 KB) Visad 42772 gånger
11.jpg
11.jpg (137.9 KB) Visad 42783 gånger
12.jpg
12.jpg (141.24 KB) Visad 42743 gånger
13.jpg
13.jpg (130.84 KB) Visad 42771 gånger

det kan ju bli han som ligger trea som snuvar dom två :w00t: :sceptic:
först blir det en liten avstickare med 12-timmars hos pollymannen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 mar 2017, 13:14

tyvärr inte några kort eftersom vi var sex(6) lyckliga förare denna sista omgång med slot.it Classic. det var ju jämnt och tajt på sina ställen :thumb:
1.jpg
1.jpg (196.94 KB) Visad 42719 gånger
2.jpg
2.jpg (156.37 KB) Visad 42711 gånger
3.jpg
3.jpg (150.6 KB) Visad 42706 gånger
4.jpg
4.jpg (148.95 KB) Visad 42697 gånger

Kommande 4 rundor med BMW Mini Cooper ser ut att bli glatt och trevligt :-P
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:16

nu är vi igång med BMW Mini Cooper. måste bara klaga på Scalextric :down: , vi köpte nio bilar men dom tre gröna går inte att få någon ordning på däcken :-(( . stört omöjligt så tyvärr syns det i resultatlistan denna gång.
1.jpg
1.jpg (157.48 KB) Visad 42600 gånger
2.jpg
2.jpg (246.66 KB) Visad 42587 gånger
3.jpg
3.jpg (170.65 KB) Visad 42590 gånger
4.jpg
4.jpg (144.73 KB) Visad 42545 gånger
5.jpg
5.jpg (153.7 KB) Visad 42576 gånger
6.jpg
6.jpg (156.74 KB) Visad 42575 gånger
7.jpg
7.jpg (193.85 KB) Visad 42571 gånger
8.jpg
8.jpg (196.49 KB) Visad 42571 gånger
9.jpg
9.jpg (133.09 KB) Visad 42559 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:19

10.jpg
10.jpg (156.42 KB) Visad 42546 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 42541 gånger
12.jpg
12.jpg (188.14 KB) Visad 42507 gånger
13.jpg
13.jpg (128.73 KB) Visad 42539 gånger
14.jpg
14.jpg (154.21 KB) Visad 42539 gånger
15.jpg
15.jpg (152.79 KB) Visad 42534 gånger
16.jpg
16.jpg (147.82 KB) Visad 42531 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav largasso 22 mar 2017, 06:09

Byt däck på alla då ! ! !

Jag har rätt så gott om däck, Björn,
kom ner så kollar vi om vi hittar några som passar !

Ser skitkul ut med dom där små rackarna !
:thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:50

tyvärr hinner man inte fota all två-hjuls körning men det blev några bilder :Oops: :thumb:
1.jpg
1.jpg (222.32 KB) Visad 42397 gånger
2.jpg
2.jpg (170.73 KB) Visad 42375 gånger
3.jpg
3.jpg (174.56 KB) Visad 42387 gånger
4.jpg
4.jpg (163.9 KB) Visad 42377 gånger
5.jpg
5.jpg (146.13 KB) Visad 42342 gånger
6.jpg
6.jpg (142.42 KB) Visad 42381 gånger
7.jpg
7.jpg (136.04 KB) Visad 42384 gånger
8.jpg
8.jpg (145.08 KB) Visad 42385 gånger
9.jpg
9.jpg (147.44 KB) Visad 42384 gånger
10.jpg
10.jpg (153.68 KB) Visad 42374 gånger

forts.
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:53

11.jpg
11.jpg (142.04 KB) Visad 42371 gånger
12.jpg
12.jpg (144.4 KB) Visad 42363 gånger
13.jpg
13.jpg (129.5 KB) Visad 42359 gånger
14.jpg
14.jpg (150.92 KB) Visad 42353 gånger
15.jpg
15.jpg (129.41 KB) Visad 42360 gånger
16.jpg
16.jpg (212.57 KB) Visad 42361 gånger
17.jpg
17.jpg (181.46 KB) Visad 42360 gånger
18.jpg
18.jpg (135.87 KB) Visad 42353 gånger
19.jpg
19.jpg (148.08 KB) Visad 42365 gånger
20.jpg
20.jpg (129.96 KB) Visad 42359 gånger

tack för visat intresse :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:05

då var tredje rundan avklarad med mini-cooprarna. Daniel får lägga på en rem om han vill vara topp tre denna gång :thumb: några bilder
1.jpg
1.jpg (195.23 KB) Visad 42177 gånger
2.jpg
2.jpg (160.68 KB) Visad 42176 gånger
3.jpg
3.jpg (163.12 KB) Visad 42161 gånger
4.jpg
4.jpg (153.32 KB) Visad 42164 gånger
5.jpg
5.jpg (174.09 KB) Visad 42166 gånger
6.jpg
6.jpg (137.39 KB) Visad 42169 gånger
7.jpg
7.jpg (136.32 KB) Visad 42160 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:08

8.jpg
8.jpg (151.42 KB) Visad 42154 gånger
9.jpg
9.jpg (138.29 KB) Visad 42152 gånger
10.jpg
10.jpg (148.81 KB) Visad 42111 gånger
11.jpg
11.jpg (163.8 KB) Visad 42149 gånger
12.jpg
12.jpg (129.91 KB) Visad 42154 gånger
13.jpg
13.jpg (124.53 KB) Visad 42145 gånger

vi ses väl på måndag igen?
kramas i trafiken
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 08 apr 2017, 22:41

Löögsås å päror!! Ses på måndag!
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:42

det blev inte mycket löögasås denna rundan :-P . då har vi klarat av alla 4 rundorna med dessa små :D . Nu tar vi påsklov så ses vi igen den 24:de med inkörda FLY-bilar 8-o
1.jpg
1.jpg (206.63 KB) Visad 41959 gånger
2.jpg
2.jpg (160.84 KB) Visad 41968 gånger
3.jpg
3.jpg (145.73 KB) Visad 41965 gånger
4.jpg
4.jpg (132.16 KB) Visad 41961 gånger
5.jpg
5.jpg (152.67 KB) Visad 41955 gånger
6.jpg
6.jpg (150.41 KB) Visad 41954 gånger
7.jpg
7.jpg (150.18 KB) Visad 41966 gånger
8.jpg
8.jpg (143.76 KB) Visad 41955 gånger
9.jpg
9.jpg (139.71 KB) Visad 41964 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:46

10.jpg
10.jpg (148.65 KB) Visad 41959 gånger
11.jpg
11.jpg (137.5 KB) Visad 41958 gånger
12.jpg
12.jpg (152.67 KB) Visad 41956 gånger
13.jpg
13.jpg (134.52 KB) Visad 41928 gånger
14.jpg
14.jpg (142.02 KB) Visad 41959 gånger

Grattis Oskar till segern :checkeredflag:
GLAD PÅSK :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 apr 2017, 22:00

Tappert och idogt kämpat! Grattis till Er alla.
Nu har jag byggt en liten bana igen och ikväll klarade jag hundra varv utan urkörning. Det är ju det som är grejen ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2017, 22:49

hoppas alla har klarat av påsken för imorgon kör vi igång med våra FLY-bilar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2017, 09:47

så har vi kommit igång med våra FLY-bilar. lite originell blandning men det blir nog bra :thumb:
1.jpg
1.jpg (201.24 KB) Visad 41434 gånger
2.jpg
2.jpg (142.18 KB) Visad 41436 gånger
3.jpg
3.jpg (145.2 KB) Visad 41432 gånger
4.jpg
4.jpg (153.58 KB) Visad 41434 gånger
5.jpg
5.jpg (157.01 KB) Visad 41425 gånger
6.jpg
6.jpg (152.33 KB) Visad 41441 gånger
7.jpg
7.jpg (135.34 KB) Visad 41438 gånger

vi ses på måndag igen :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster