VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 mar 2017, 23:49

9.jpg
9.jpg (132.26 KB) Visad 42734 gånger
10.jpg
10.jpg (156.63 KB) Visad 42729 gånger
11.jpg
11.jpg (137.9 KB) Visad 42740 gånger
12.jpg
12.jpg (141.24 KB) Visad 42700 gånger
13.jpg
13.jpg (130.84 KB) Visad 42728 gånger

det kan ju bli han som ligger trea som snuvar dom två :w00t: :sceptic:
först blir det en liten avstickare med 12-timmars hos pollymannen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 mar 2017, 13:14

tyvärr inte några kort eftersom vi var sex(6) lyckliga förare denna sista omgång med slot.it Classic. det var ju jämnt och tajt på sina ställen :thumb:
1.jpg
1.jpg (196.94 KB) Visad 42676 gånger
2.jpg
2.jpg (156.37 KB) Visad 42668 gånger
3.jpg
3.jpg (150.6 KB) Visad 42663 gånger
4.jpg
4.jpg (148.95 KB) Visad 42654 gånger

Kommande 4 rundor med BMW Mini Cooper ser ut att bli glatt och trevligt :-P
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:16

nu är vi igång med BMW Mini Cooper. måste bara klaga på Scalextric :down: , vi köpte nio bilar men dom tre gröna går inte att få någon ordning på däcken :-(( . stört omöjligt så tyvärr syns det i resultatlistan denna gång.
1.jpg
1.jpg (157.48 KB) Visad 42557 gånger
2.jpg
2.jpg (246.66 KB) Visad 42544 gånger
3.jpg
3.jpg (170.65 KB) Visad 42547 gånger
4.jpg
4.jpg (144.73 KB) Visad 42502 gånger
5.jpg
5.jpg (153.7 KB) Visad 42533 gånger
6.jpg
6.jpg (156.74 KB) Visad 42532 gånger
7.jpg
7.jpg (193.85 KB) Visad 42528 gånger
8.jpg
8.jpg (196.49 KB) Visad 42528 gånger
9.jpg
9.jpg (133.09 KB) Visad 42516 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:19

10.jpg
10.jpg (156.42 KB) Visad 42503 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 42498 gånger
12.jpg
12.jpg (188.14 KB) Visad 42464 gånger
13.jpg
13.jpg (128.73 KB) Visad 42496 gånger
14.jpg
14.jpg (154.21 KB) Visad 42496 gånger
15.jpg
15.jpg (152.79 KB) Visad 42491 gånger
16.jpg
16.jpg (147.82 KB) Visad 42488 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav largasso 22 mar 2017, 06:09

Byt däck på alla då ! ! !

Jag har rätt så gott om däck, Björn,
kom ner så kollar vi om vi hittar några som passar !

Ser skitkul ut med dom där små rackarna !
:thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:50

tyvärr hinner man inte fota all två-hjuls körning men det blev några bilder :Oops: :thumb:
1.jpg
1.jpg (222.32 KB) Visad 42354 gånger
2.jpg
2.jpg (170.73 KB) Visad 42332 gånger
3.jpg
3.jpg (174.56 KB) Visad 42344 gånger
4.jpg
4.jpg (163.9 KB) Visad 42334 gånger
5.jpg
5.jpg (146.13 KB) Visad 42299 gånger
6.jpg
6.jpg (142.42 KB) Visad 42338 gånger
7.jpg
7.jpg (136.04 KB) Visad 42341 gånger
8.jpg
8.jpg (145.08 KB) Visad 42342 gånger
9.jpg
9.jpg (147.44 KB) Visad 42341 gånger
10.jpg
10.jpg (153.68 KB) Visad 42331 gånger

forts.
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:53

11.jpg
11.jpg (142.04 KB) Visad 42328 gånger
12.jpg
12.jpg (144.4 KB) Visad 42320 gånger
13.jpg
13.jpg (129.5 KB) Visad 42316 gånger
14.jpg
14.jpg (150.92 KB) Visad 42310 gånger
15.jpg
15.jpg (129.41 KB) Visad 42317 gånger
16.jpg
16.jpg (212.57 KB) Visad 42318 gånger
17.jpg
17.jpg (181.46 KB) Visad 42317 gånger
18.jpg
18.jpg (135.87 KB) Visad 42310 gånger
19.jpg
19.jpg (148.08 KB) Visad 42322 gånger
20.jpg
20.jpg (129.96 KB) Visad 42316 gånger

tack för visat intresse :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:05

då var tredje rundan avklarad med mini-cooprarna. Daniel får lägga på en rem om han vill vara topp tre denna gång :thumb: några bilder
1.jpg
1.jpg (195.23 KB) Visad 42134 gånger
2.jpg
2.jpg (160.68 KB) Visad 42133 gånger
3.jpg
3.jpg (163.12 KB) Visad 42118 gånger
4.jpg
4.jpg (153.32 KB) Visad 42121 gånger
5.jpg
5.jpg (174.09 KB) Visad 42123 gånger
6.jpg
6.jpg (137.39 KB) Visad 42126 gånger
7.jpg
7.jpg (136.32 KB) Visad 42117 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:08

8.jpg
8.jpg (151.42 KB) Visad 42111 gånger
9.jpg
9.jpg (138.29 KB) Visad 42109 gånger
10.jpg
10.jpg (148.81 KB) Visad 42068 gånger
11.jpg
11.jpg (163.8 KB) Visad 42106 gånger
12.jpg
12.jpg (129.91 KB) Visad 42111 gånger
13.jpg
13.jpg (124.53 KB) Visad 42102 gånger

vi ses väl på måndag igen?
kramas i trafiken
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 08 apr 2017, 22:41

Löögsås å päror!! Ses på måndag!
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:42

det blev inte mycket löögasås denna rundan :-P . då har vi klarat av alla 4 rundorna med dessa små :D . Nu tar vi påsklov så ses vi igen den 24:de med inkörda FLY-bilar 8-o
1.jpg
1.jpg (206.63 KB) Visad 41916 gånger
2.jpg
2.jpg (160.84 KB) Visad 41925 gånger
3.jpg
3.jpg (145.73 KB) Visad 41922 gånger
4.jpg
4.jpg (132.16 KB) Visad 41918 gånger
5.jpg
5.jpg (152.67 KB) Visad 41912 gånger
6.jpg
6.jpg (150.41 KB) Visad 41911 gånger
7.jpg
7.jpg (150.18 KB) Visad 41923 gånger
8.jpg
8.jpg (143.76 KB) Visad 41912 gånger
9.jpg
9.jpg (139.71 KB) Visad 41921 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:46

10.jpg
10.jpg (148.65 KB) Visad 41916 gånger
11.jpg
11.jpg (137.5 KB) Visad 41915 gånger
12.jpg
12.jpg (152.67 KB) Visad 41913 gånger
13.jpg
13.jpg (134.52 KB) Visad 41885 gånger
14.jpg
14.jpg (142.02 KB) Visad 41916 gånger

Grattis Oskar till segern :checkeredflag:
GLAD PÅSK :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 apr 2017, 22:00

Tappert och idogt kämpat! Grattis till Er alla.
Nu har jag byggt en liten bana igen och ikväll klarade jag hundra varv utan urkörning. Det är ju det som är grejen ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2017, 22:49

hoppas alla har klarat av påsken för imorgon kör vi igång med våra FLY-bilar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2017, 09:47

så har vi kommit igång med våra FLY-bilar. lite originell blandning men det blir nog bra :thumb:
1.jpg
1.jpg (201.24 KB) Visad 41391 gånger
2.jpg
2.jpg (142.18 KB) Visad 41393 gånger
3.jpg
3.jpg (145.2 KB) Visad 41389 gånger
4.jpg
4.jpg (153.58 KB) Visad 41391 gånger
5.jpg
5.jpg (157.01 KB) Visad 41382 gånger
6.jpg
6.jpg (152.33 KB) Visad 41398 gånger
7.jpg
7.jpg (135.34 KB) Visad 41395 gånger

vi ses på måndag igen :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster