VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 mar 2017, 23:49

9.jpg
9.jpg (132.26 KB) Visad 42733 gånger
10.jpg
10.jpg (156.63 KB) Visad 42728 gånger
11.jpg
11.jpg (137.9 KB) Visad 42739 gånger
12.jpg
12.jpg (141.24 KB) Visad 42699 gånger
13.jpg
13.jpg (130.84 KB) Visad 42727 gånger

det kan ju bli han som ligger trea som snuvar dom två :w00t: :sceptic:
först blir det en liten avstickare med 12-timmars hos pollymannen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 mar 2017, 13:14

tyvärr inte några kort eftersom vi var sex(6) lyckliga förare denna sista omgång med slot.it Classic. det var ju jämnt och tajt på sina ställen :thumb:
1.jpg
1.jpg (196.94 KB) Visad 42675 gånger
2.jpg
2.jpg (156.37 KB) Visad 42667 gånger
3.jpg
3.jpg (150.6 KB) Visad 42662 gånger
4.jpg
4.jpg (148.95 KB) Visad 42653 gånger

Kommande 4 rundor med BMW Mini Cooper ser ut att bli glatt och trevligt :-P
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:16

nu är vi igång med BMW Mini Cooper. måste bara klaga på Scalextric :down: , vi köpte nio bilar men dom tre gröna går inte att få någon ordning på däcken :-(( . stört omöjligt så tyvärr syns det i resultatlistan denna gång.
1.jpg
1.jpg (157.48 KB) Visad 42556 gånger
2.jpg
2.jpg (246.66 KB) Visad 42543 gånger
3.jpg
3.jpg (170.65 KB) Visad 42546 gånger
4.jpg
4.jpg (144.73 KB) Visad 42501 gånger
5.jpg
5.jpg (153.7 KB) Visad 42532 gånger
6.jpg
6.jpg (156.74 KB) Visad 42531 gånger
7.jpg
7.jpg (193.85 KB) Visad 42527 gånger
8.jpg
8.jpg (196.49 KB) Visad 42527 gånger
9.jpg
9.jpg (133.09 KB) Visad 42515 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:19

10.jpg
10.jpg (156.42 KB) Visad 42502 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 42497 gånger
12.jpg
12.jpg (188.14 KB) Visad 42463 gånger
13.jpg
13.jpg (128.73 KB) Visad 42495 gånger
14.jpg
14.jpg (154.21 KB) Visad 42495 gånger
15.jpg
15.jpg (152.79 KB) Visad 42490 gånger
16.jpg
16.jpg (147.82 KB) Visad 42487 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav largasso 22 mar 2017, 06:09

Byt däck på alla då ! ! !

Jag har rätt så gott om däck, Björn,
kom ner så kollar vi om vi hittar några som passar !

Ser skitkul ut med dom där små rackarna !
:thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:50

tyvärr hinner man inte fota all två-hjuls körning men det blev några bilder :Oops: :thumb:
1.jpg
1.jpg (222.32 KB) Visad 42353 gånger
2.jpg
2.jpg (170.73 KB) Visad 42331 gånger
3.jpg
3.jpg (174.56 KB) Visad 42343 gånger
4.jpg
4.jpg (163.9 KB) Visad 42333 gånger
5.jpg
5.jpg (146.13 KB) Visad 42298 gånger
6.jpg
6.jpg (142.42 KB) Visad 42337 gånger
7.jpg
7.jpg (136.04 KB) Visad 42340 gånger
8.jpg
8.jpg (145.08 KB) Visad 42341 gånger
9.jpg
9.jpg (147.44 KB) Visad 42340 gånger
10.jpg
10.jpg (153.68 KB) Visad 42330 gånger

forts.
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:53

11.jpg
11.jpg (142.04 KB) Visad 42327 gånger
12.jpg
12.jpg (144.4 KB) Visad 42319 gånger
13.jpg
13.jpg (129.5 KB) Visad 42315 gånger
14.jpg
14.jpg (150.92 KB) Visad 42309 gånger
15.jpg
15.jpg (129.41 KB) Visad 42316 gånger
16.jpg
16.jpg (212.57 KB) Visad 42317 gånger
17.jpg
17.jpg (181.46 KB) Visad 42316 gånger
18.jpg
18.jpg (135.87 KB) Visad 42309 gånger
19.jpg
19.jpg (148.08 KB) Visad 42321 gånger
20.jpg
20.jpg (129.96 KB) Visad 42315 gånger

tack för visat intresse :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:05

då var tredje rundan avklarad med mini-cooprarna. Daniel får lägga på en rem om han vill vara topp tre denna gång :thumb: några bilder
1.jpg
1.jpg (195.23 KB) Visad 42133 gånger
2.jpg
2.jpg (160.68 KB) Visad 42132 gånger
3.jpg
3.jpg (163.12 KB) Visad 42117 gånger
4.jpg
4.jpg (153.32 KB) Visad 42120 gånger
5.jpg
5.jpg (174.09 KB) Visad 42122 gånger
6.jpg
6.jpg (137.39 KB) Visad 42125 gånger
7.jpg
7.jpg (136.32 KB) Visad 42116 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:08

8.jpg
8.jpg (151.42 KB) Visad 42110 gånger
9.jpg
9.jpg (138.29 KB) Visad 42108 gånger
10.jpg
10.jpg (148.81 KB) Visad 42067 gånger
11.jpg
11.jpg (163.8 KB) Visad 42105 gånger
12.jpg
12.jpg (129.91 KB) Visad 42110 gånger
13.jpg
13.jpg (124.53 KB) Visad 42101 gånger

vi ses väl på måndag igen?
kramas i trafiken
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 08 apr 2017, 22:41

Löögsås å päror!! Ses på måndag!
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:42

det blev inte mycket löögasås denna rundan :-P . då har vi klarat av alla 4 rundorna med dessa små :D . Nu tar vi påsklov så ses vi igen den 24:de med inkörda FLY-bilar 8-o
1.jpg
1.jpg (206.63 KB) Visad 41915 gånger
2.jpg
2.jpg (160.84 KB) Visad 41924 gånger
3.jpg
3.jpg (145.73 KB) Visad 41921 gånger
4.jpg
4.jpg (132.16 KB) Visad 41917 gånger
5.jpg
5.jpg (152.67 KB) Visad 41911 gånger
6.jpg
6.jpg (150.41 KB) Visad 41910 gånger
7.jpg
7.jpg (150.18 KB) Visad 41922 gånger
8.jpg
8.jpg (143.76 KB) Visad 41911 gånger
9.jpg
9.jpg (139.71 KB) Visad 41920 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:46

10.jpg
10.jpg (148.65 KB) Visad 41915 gånger
11.jpg
11.jpg (137.5 KB) Visad 41914 gånger
12.jpg
12.jpg (152.67 KB) Visad 41912 gånger
13.jpg
13.jpg (134.52 KB) Visad 41884 gånger
14.jpg
14.jpg (142.02 KB) Visad 41915 gånger

Grattis Oskar till segern :checkeredflag:
GLAD PÅSK :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 apr 2017, 22:00

Tappert och idogt kämpat! Grattis till Er alla.
Nu har jag byggt en liten bana igen och ikväll klarade jag hundra varv utan urkörning. Det är ju det som är grejen ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2017, 22:49

hoppas alla har klarat av påsken för imorgon kör vi igång med våra FLY-bilar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2017, 09:47

så har vi kommit igång med våra FLY-bilar. lite originell blandning men det blir nog bra :thumb:
1.jpg
1.jpg (201.24 KB) Visad 41390 gånger
2.jpg
2.jpg (142.18 KB) Visad 41392 gånger
3.jpg
3.jpg (145.2 KB) Visad 41388 gånger
4.jpg
4.jpg (153.58 KB) Visad 41390 gånger
5.jpg
5.jpg (157.01 KB) Visad 41381 gånger
6.jpg
6.jpg (152.33 KB) Visad 41397 gånger
7.jpg
7.jpg (135.34 KB) Visad 41394 gånger

vi ses på måndag igen :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster