VÅREN 2017 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 09 mar 2017, 23:49

9.jpg
9.jpg (132.26 KB) Visad 42781 gånger
10.jpg
10.jpg (156.63 KB) Visad 42776 gånger
11.jpg
11.jpg (137.9 KB) Visad 42787 gånger
12.jpg
12.jpg (141.24 KB) Visad 42747 gånger
13.jpg
13.jpg (130.84 KB) Visad 42775 gånger

det kan ju bli han som ligger trea som snuvar dom två :w00t: :sceptic:
först blir det en liten avstickare med 12-timmars hos pollymannen :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 mar 2017, 13:14

tyvärr inte några kort eftersom vi var sex(6) lyckliga förare denna sista omgång med slot.it Classic. det var ju jämnt och tajt på sina ställen :thumb:
1.jpg
1.jpg (196.94 KB) Visad 42723 gånger
2.jpg
2.jpg (156.37 KB) Visad 42715 gånger
3.jpg
3.jpg (150.6 KB) Visad 42710 gånger
4.jpg
4.jpg (148.95 KB) Visad 42701 gånger

Kommande 4 rundor med BMW Mini Cooper ser ut att bli glatt och trevligt :-P
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:16

nu är vi igång med BMW Mini Cooper. måste bara klaga på Scalextric :down: , vi köpte nio bilar men dom tre gröna går inte att få någon ordning på däcken :-(( . stört omöjligt så tyvärr syns det i resultatlistan denna gång.
1.jpg
1.jpg (157.48 KB) Visad 42604 gånger
2.jpg
2.jpg (246.66 KB) Visad 42591 gånger
3.jpg
3.jpg (170.65 KB) Visad 42594 gånger
4.jpg
4.jpg (144.73 KB) Visad 42549 gånger
5.jpg
5.jpg (153.7 KB) Visad 42580 gånger
6.jpg
6.jpg (156.74 KB) Visad 42579 gånger
7.jpg
7.jpg (193.85 KB) Visad 42575 gånger
8.jpg
8.jpg (196.49 KB) Visad 42575 gånger
9.jpg
9.jpg (133.09 KB) Visad 42563 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 21 mar 2017, 21:19

10.jpg
10.jpg (156.42 KB) Visad 42550 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 42545 gånger
12.jpg
12.jpg (188.14 KB) Visad 42511 gånger
13.jpg
13.jpg (128.73 KB) Visad 42543 gånger
14.jpg
14.jpg (154.21 KB) Visad 42543 gånger
15.jpg
15.jpg (152.79 KB) Visad 42538 gånger
16.jpg
16.jpg (147.82 KB) Visad 42535 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav largasso 22 mar 2017, 06:09

Byt däck på alla då ! ! !

Jag har rätt så gott om däck, Björn,
kom ner så kollar vi om vi hittar några som passar !

Ser skitkul ut med dom där små rackarna !
:thumb:
Lala
Hellre lite trångt i första backen,
än blåbärssoppa över hela banan...
http://www.big1.se
Skånefräsning på "G"
Användarvisningsbild
largasso
Testförare
 
Inlägg: 2643
Blev medlem: 30 nov 2005, 03:53
Ort: Helsingborg, Skaune
Klubb: HBG Slotcar

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:50

tyvärr hinner man inte fota all två-hjuls körning men det blev några bilder :Oops: :thumb:
1.jpg
1.jpg (222.32 KB) Visad 42401 gånger
2.jpg
2.jpg (170.73 KB) Visad 42379 gånger
3.jpg
3.jpg (174.56 KB) Visad 42391 gånger
4.jpg
4.jpg (163.9 KB) Visad 42381 gånger
5.jpg
5.jpg (146.13 KB) Visad 42346 gånger
6.jpg
6.jpg (142.42 KB) Visad 42385 gånger
7.jpg
7.jpg (136.04 KB) Visad 42388 gånger
8.jpg
8.jpg (145.08 KB) Visad 42389 gånger
9.jpg
9.jpg (147.44 KB) Visad 42388 gånger
10.jpg
10.jpg (153.68 KB) Visad 42378 gånger

forts.
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 29 mar 2017, 22:53

11.jpg
11.jpg (142.04 KB) Visad 42375 gånger
12.jpg
12.jpg (144.4 KB) Visad 42367 gånger
13.jpg
13.jpg (129.5 KB) Visad 42363 gånger
14.jpg
14.jpg (150.92 KB) Visad 42357 gånger
15.jpg
15.jpg (129.41 KB) Visad 42364 gånger
16.jpg
16.jpg (212.57 KB) Visad 42365 gånger
17.jpg
17.jpg (181.46 KB) Visad 42364 gånger
18.jpg
18.jpg (135.87 KB) Visad 42357 gånger
19.jpg
19.jpg (148.08 KB) Visad 42369 gånger
20.jpg
20.jpg (129.96 KB) Visad 42363 gånger

tack för visat intresse :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:05

då var tredje rundan avklarad med mini-cooprarna. Daniel får lägga på en rem om han vill vara topp tre denna gång :thumb: några bilder
1.jpg
1.jpg (195.23 KB) Visad 42181 gånger
2.jpg
2.jpg (160.68 KB) Visad 42180 gånger
3.jpg
3.jpg (163.12 KB) Visad 42165 gånger
4.jpg
4.jpg (153.32 KB) Visad 42168 gånger
5.jpg
5.jpg (174.09 KB) Visad 42170 gånger
6.jpg
6.jpg (137.39 KB) Visad 42173 gånger
7.jpg
7.jpg (136.32 KB) Visad 42164 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 05 apr 2017, 19:08

8.jpg
8.jpg (151.42 KB) Visad 42158 gånger
9.jpg
9.jpg (138.29 KB) Visad 42156 gånger
10.jpg
10.jpg (148.81 KB) Visad 42115 gånger
11.jpg
11.jpg (163.8 KB) Visad 42153 gånger
12.jpg
12.jpg (129.91 KB) Visad 42158 gånger
13.jpg
13.jpg (124.53 KB) Visad 42149 gånger

vi ses väl på måndag igen?
kramas i trafiken
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav firebird 08 apr 2017, 22:41

Löögsås å päror!! Ses på måndag!
Användarvisningsbild
firebird
Braidsbytare
 
Inlägg: 60
Blev medlem: 28 okt 2014, 06:30
Ort: Klippan
Klubb: Slotracing-KSR

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:42

det blev inte mycket löögasås denna rundan :-P . då har vi klarat av alla 4 rundorna med dessa små :D . Nu tar vi påsklov så ses vi igen den 24:de med inkörda FLY-bilar 8-o
1.jpg
1.jpg (206.63 KB) Visad 41963 gånger
2.jpg
2.jpg (160.84 KB) Visad 41972 gånger
3.jpg
3.jpg (145.73 KB) Visad 41969 gånger
4.jpg
4.jpg (132.16 KB) Visad 41965 gånger
5.jpg
5.jpg (152.67 KB) Visad 41959 gånger
6.jpg
6.jpg (150.41 KB) Visad 41958 gånger
7.jpg
7.jpg (150.18 KB) Visad 41970 gånger
8.jpg
8.jpg (143.76 KB) Visad 41959 gånger
9.jpg
9.jpg (139.71 KB) Visad 41968 gånger
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 11 apr 2017, 19:46

10.jpg
10.jpg (148.65 KB) Visad 41963 gånger
11.jpg
11.jpg (137.5 KB) Visad 41962 gånger
12.jpg
12.jpg (152.67 KB) Visad 41960 gånger
13.jpg
13.jpg (134.52 KB) Visad 41932 gånger
14.jpg
14.jpg (142.02 KB) Visad 41963 gånger

Grattis Oskar till segern :checkeredflag:
GLAD PÅSK :yellowflag:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 apr 2017, 22:00

Tappert och idogt kämpat! Grattis till Er alla.
Nu har jag byggt en liten bana igen och ikväll klarade jag hundra varv utan urkörning. Det är ju det som är grejen ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2017, 22:49

hoppas alla har klarat av påsken för imorgon kör vi igång med våra FLY-bilar :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2017 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 apr 2017, 09:47

så har vi kommit igång med våra FLY-bilar. lite originell blandning men det blir nog bra :thumb:
1.jpg
1.jpg (201.24 KB) Visad 41438 gånger
2.jpg
2.jpg (142.18 KB) Visad 41440 gånger
3.jpg
3.jpg (145.2 KB) Visad 41436 gånger
4.jpg
4.jpg (153.58 KB) Visad 41438 gånger
5.jpg
5.jpg (157.01 KB) Visad 41429 gånger
6.jpg
6.jpg (152.33 KB) Visad 41445 gånger
7.jpg
7.jpg (135.34 KB) Visad 41442 gånger

vi ses på måndag igen :Oops:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

FöregåendeNästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster