vi var bara fem stycken som "orkade" med tredje rundan men det gick bra ändå kan man hålla undan för Oskar när han kommer med "nya" däck och blir Christer kvar på tredje platsen
1.jpg (207.18 KB) Visad 23161 gånger
2.jpg (217.22 KB) Visad 23149 gånger
3.jpg (169.41 KB) Visad 23166 gånger
4.jpg (181.82 KB) Visad 23165 gånger
5.jpg (155.59 KB) Visad 23160 gånger
6.jpg (148.45 KB) Visad 23164 gånger
efter Mosler blir det körning med Clio/Abarth med samma upplägg som Mosler (Original motor/drevning och super eller ultra däck) ses på tisdag /Björn
Det är glädjande att få ta del av varvstriderna. Mycket bra upplägg! Kan man be om en liten uppdatering när man har kort minne? Hur långa är spåren. Vad är tiden för varje heat?