vi var bara fem stycken som "orkade" med tredje rundan men det gick bra ändå kan man hålla undan för Oskar när han kommer med "nya" däck och blir Christer kvar på tredje platsen
1.jpg (207.18 KB) Visad 23175 gånger
2.jpg (217.22 KB) Visad 23163 gånger
3.jpg (169.41 KB) Visad 23180 gånger
4.jpg (181.82 KB) Visad 23179 gånger
5.jpg (155.59 KB) Visad 23174 gånger
6.jpg (148.45 KB) Visad 23178 gånger
efter Mosler blir det körning med Clio/Abarth med samma upplägg som Mosler (Original motor/drevning och super eller ultra däck) ses på tisdag /Björn
Det är glädjande att få ta del av varvstriderna. Mycket bra upplägg! Kan man be om en liten uppdatering när man har kort minne? Hur långa är spåren. Vad är tiden för varje heat?