Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2022, 18:59

så är vi igång med Scalextric BTCC. Rolig bil att köra när man får rätt på vikterna :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.42 KB) Visad 15570 gånger
2.jpg
2.jpg (244.7 KB) Visad 15619 gånger
3.jpg
3.jpg (170.95 KB) Visad 15623 gånger
4.jpg
4.jpg (162.42 KB) Visad 15534 gånger
5.jpg
5.jpg (170.35 KB) Visad 15628 gånger
6.jpg
6.jpg (187.85 KB) Visad 15625 gånger
7.jpg
7.jpg (204 KB) Visad 15621 gånger
8.jpg
8.jpg (179.91 KB) Visad 15621 gånger
9.jpg
9.jpg (170.72 KB) Visad 15615 gånger
10.jpg
10.jpg (164.71 KB) Visad 15618 gånger

Glad Påsk :-zzz ta det lugnt med äggen så ses vi på tisdag :w00t: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2022, 12:38

några bilder efter runda två med Scalextric BTCC. skyller på blixten för att det inte blir fler :beer:
1.jpg
1.jpg (244.88 KB) Visad 15549 gånger
2.jpg
2.jpg (242.12 KB) Visad 15545 gånger
3.jpg
3.jpg (167.52 KB) Visad 15551 gånger
4.jpg
4.jpg (153.24 KB) Visad 15549 gånger
5.jpg
5.jpg (172.35 KB) Visad 15550 gånger
6.jpg
6.jpg (166.52 KB) Visad 15555 gånger
7.jpg
7.jpg (191.43 KB) Visad 15546 gånger
8.jpg
8.jpg (152.05 KB) Visad 15550 gånger
9.jpg
9.jpg (146.4 KB) Visad 15547 gånger

sista omgången innan semestern provar vi NSR formula 86/89
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 apr 2022, 11:37

blev några bilar och killar att vila ögonen på :w00t: :drunk:
1.jpg
1.jpg (260.24 KB) Visad 15464 gånger
2.jpg
2.jpg (185.09 KB) Visad 15467 gånger
3.jpg
3.jpg (178.17 KB) Visad 15459 gånger
4.jpg
4.jpg (183.19 KB) Visad 15465 gånger
5.jpg
5.jpg (172.43 KB) Visad 15457 gånger
6.jpg
6.jpg (154.6 KB) Visad 15462 gånger

ses på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 maj 2022, 14:31

då var vi klara med Scalextric BTCC för denna gång :D
1.jpg
1.jpg (254.97 KB) Visad 15344 gånger
2.jpg
2.jpg (216.92 KB) Visad 15346 gånger
3.jpg
3.jpg (194.93 KB) Visad 15342 gånger
4.jpg
4.jpg (191.47 KB) Visad 15340 gånger
5.jpg
5.jpg (183.24 KB) Visad 15333 gånger
6.jpg
6.jpg (181.62 KB) Visad 15339 gånger
7.jpg
7.jpg (169.84 KB) Visad 15333 gånger
8.jpg
8.jpg (211.12 KB) Visad 15334 gånger
9.jpg
9.jpg (169.06 KB) Visad 15331 gånger
10.jpg
10.jpg (172.05 KB) Visad 15327 gånger
11.jpg
11.jpg (186.49 KB) Visad 15328 gånger
12.jpg
12.jpg (179.72 KB) Visad 15325 gånger
13.jpg
13.jpg (183.8 KB) Visad 15329 gånger
14.jpg
14.jpg (164.41 KB) Visad 15333 gånger
15.jpg
15.jpg (166.2 KB) Visad 15331 gånger
16.jpg
16.jpg (163.71 KB) Visad 15330 gånger

på tisdag blir det körning med NSR formula 86/89 :rolleyes:
grattis Oskar till en av dina få :w00t: :beer: segrar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 maj 2022, 23:29

så är vi igång med sista omgången innan semestern :( :-\ NSR formula 86/89
1.jpg
1.jpg (226.47 KB) Visad 15180 gånger
2.jpg
2.jpg (266.82 KB) Visad 15174 gånger
3.jpg
3.jpg (169.67 KB) Visad 15174 gånger
4.jpg
4.jpg (143.62 KB) Visad 15178 gånger
5.jpg
5.jpg (165.66 KB) Visad 15170 gånger

får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid :beer:
var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag :-?
ses på tisdag igen :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 maj 2022, 21:45

två rundor avklarade med formula 86/89. tyvärr :D blev vi bara sju denna gång därav lite bilder :suspect:
1.jpg
1.jpg (240.93 KB) Visad 15006 gånger
2.jpg
2.jpg (195.39 KB) Visad 15004 gånger
3.jpg
3.jpg (173.72 KB) Visad 15003 gånger
4.jpg
4.jpg (183.13 KB) Visad 15003 gånger
5.jpg
5.jpg (164.95 KB) Visad 15007 gånger
6.jpg
6.jpg (183.94 KB) Visad 15008 gånger
7.jpg
7.jpg (164.37 KB) Visad 14975 gånger
8.jpg
8.jpg (157.6 KB) Visad 15002 gånger
9.jpg
9.jpg (142.5 KB) Visad 15003 gånger

sen är det en fördel om man följer sin egen bil annars blir man kanske av med vingen :-P
nya chanser på tisdag.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2022, 16:26

3 av 4 körda med NSR Formula, tyvärr svårt att hinna med att både fota och kurvvakta när vi är "lite" folk B-|
1.jpg
1.jpg (225.41 KB) Visad 14825 gånger
2.jpg
2.jpg (179.61 KB) Visad 14829 gånger
3.jpg
3.jpg (174.66 KB) Visad 14832 gånger
4.jpg
4.jpg (171.69 KB) Visad 14828 gånger
5.jpg
5.jpg (178.33 KB) Visad 14830 gånger
6.jpg
6.jpg (175.05 KB) Visad 14834 gånger
7.jpg
7.jpg (162.33 KB) Visad 14831 gånger

det blir lite lämningar efter dessa däcken \m/
en runda till sen tror jag vi håller sommarstängt
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2022, 16:10

då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter :w00t: :-\
1.jpg
1.jpg (192.9 KB) Visad 14547 gånger
2.jpg
2.jpg (249.54 KB) Visad 14553 gånger
3.jpg
3.jpg (180.41 KB) Visad 14548 gånger
4.jpg
4.jpg (159.41 KB) Visad 14539 gånger
5.jpg
5.jpg (201.33 KB) Visad 14505 gånger
6.jpg
6.jpg (184.54 KB) Visad 14536 gånger
7.jpg
7.jpg (204.94 KB) Visad 14534 gånger
8.jpg
8.jpg (150.02 KB) Visad 14538 gånger
9.jpg
9.jpg (160.44 KB) Visad 14539 gånger
10.jpg
10.jpg (166.06 KB) Visad 14538 gånger
11.jpg
11.jpg (157.63 KB) Visad 14535 gånger

till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan \m/
får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt :thumb: ,ingen gömd och ingen glömd :banana:
kramas :hug: i trafiken så ses vi till hösten :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst