så är vi igång med sista omgången innan semestern NSR formula 86/89
1.jpg (226.47 KB) Visad 15177 gånger
2.jpg (266.82 KB) Visad 15171 gånger
3.jpg (169.67 KB) Visad 15171 gånger
4.jpg (143.62 KB) Visad 15175 gånger
5.jpg (165.66 KB) Visad 15167 gånger
får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag ses på tisdag igen /Björn
då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter
1.jpg (192.9 KB) Visad 14544 gånger
2.jpg (249.54 KB) Visad 14550 gånger
3.jpg (180.41 KB) Visad 14545 gånger
4.jpg (159.41 KB) Visad 14536 gånger
5.jpg (201.33 KB) Visad 14502 gånger
6.jpg (184.54 KB) Visad 14533 gånger
7.jpg (204.94 KB) Visad 14531 gånger
8.jpg (150.02 KB) Visad 14535 gånger
9.jpg (160.44 KB) Visad 14536 gånger
10.jpg (166.06 KB) Visad 14535 gånger
11.jpg (157.63 KB) Visad 14532 gånger
till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt ,ingen gömd och ingen glömd kramas i trafiken så ses vi till hösten /Björn