Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2022, 18:59

så är vi igång med Scalextric BTCC. Rolig bil att köra när man får rätt på vikterna :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.42 KB) Visad 15565 gånger
2.jpg
2.jpg (244.7 KB) Visad 15614 gånger
3.jpg
3.jpg (170.95 KB) Visad 15618 gånger
4.jpg
4.jpg (162.42 KB) Visad 15529 gånger
5.jpg
5.jpg (170.35 KB) Visad 15623 gånger
6.jpg
6.jpg (187.85 KB) Visad 15620 gånger
7.jpg
7.jpg (204 KB) Visad 15616 gånger
8.jpg
8.jpg (179.91 KB) Visad 15616 gånger
9.jpg
9.jpg (170.72 KB) Visad 15610 gånger
10.jpg
10.jpg (164.71 KB) Visad 15613 gånger

Glad Påsk :-zzz ta det lugnt med äggen så ses vi på tisdag :w00t: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2022, 12:38

några bilder efter runda två med Scalextric BTCC. skyller på blixten för att det inte blir fler :beer:
1.jpg
1.jpg (244.88 KB) Visad 15544 gånger
2.jpg
2.jpg (242.12 KB) Visad 15540 gånger
3.jpg
3.jpg (167.52 KB) Visad 15546 gånger
4.jpg
4.jpg (153.24 KB) Visad 15544 gånger
5.jpg
5.jpg (172.35 KB) Visad 15545 gånger
6.jpg
6.jpg (166.52 KB) Visad 15550 gånger
7.jpg
7.jpg (191.43 KB) Visad 15541 gånger
8.jpg
8.jpg (152.05 KB) Visad 15545 gånger
9.jpg
9.jpg (146.4 KB) Visad 15542 gånger

sista omgången innan semestern provar vi NSR formula 86/89
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 apr 2022, 11:37

blev några bilar och killar att vila ögonen på :w00t: :drunk:
1.jpg
1.jpg (260.24 KB) Visad 15459 gånger
2.jpg
2.jpg (185.09 KB) Visad 15462 gånger
3.jpg
3.jpg (178.17 KB) Visad 15454 gånger
4.jpg
4.jpg (183.19 KB) Visad 15460 gånger
5.jpg
5.jpg (172.43 KB) Visad 15452 gånger
6.jpg
6.jpg (154.6 KB) Visad 15457 gånger

ses på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 maj 2022, 14:31

då var vi klara med Scalextric BTCC för denna gång :D
1.jpg
1.jpg (254.97 KB) Visad 15339 gånger
2.jpg
2.jpg (216.92 KB) Visad 15341 gånger
3.jpg
3.jpg (194.93 KB) Visad 15337 gånger
4.jpg
4.jpg (191.47 KB) Visad 15335 gånger
5.jpg
5.jpg (183.24 KB) Visad 15328 gånger
6.jpg
6.jpg (181.62 KB) Visad 15334 gånger
7.jpg
7.jpg (169.84 KB) Visad 15328 gånger
8.jpg
8.jpg (211.12 KB) Visad 15329 gånger
9.jpg
9.jpg (169.06 KB) Visad 15326 gånger
10.jpg
10.jpg (172.05 KB) Visad 15322 gånger
11.jpg
11.jpg (186.49 KB) Visad 15323 gånger
12.jpg
12.jpg (179.72 KB) Visad 15320 gånger
13.jpg
13.jpg (183.8 KB) Visad 15324 gånger
14.jpg
14.jpg (164.41 KB) Visad 15328 gånger
15.jpg
15.jpg (166.2 KB) Visad 15326 gånger
16.jpg
16.jpg (163.71 KB) Visad 15325 gånger

på tisdag blir det körning med NSR formula 86/89 :rolleyes:
grattis Oskar till en av dina få :w00t: :beer: segrar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 maj 2022, 23:29

så är vi igång med sista omgången innan semestern :( :-\ NSR formula 86/89
1.jpg
1.jpg (226.47 KB) Visad 15175 gånger
2.jpg
2.jpg (266.82 KB) Visad 15169 gånger
3.jpg
3.jpg (169.67 KB) Visad 15169 gånger
4.jpg
4.jpg (143.62 KB) Visad 15173 gånger
5.jpg
5.jpg (165.66 KB) Visad 15165 gånger

får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid :beer:
var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag :-?
ses på tisdag igen :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 maj 2022, 21:45

två rundor avklarade med formula 86/89. tyvärr :D blev vi bara sju denna gång därav lite bilder :suspect:
1.jpg
1.jpg (240.93 KB) Visad 15001 gånger
2.jpg
2.jpg (195.39 KB) Visad 14999 gånger
3.jpg
3.jpg (173.72 KB) Visad 14998 gånger
4.jpg
4.jpg (183.13 KB) Visad 14998 gånger
5.jpg
5.jpg (164.95 KB) Visad 15002 gånger
6.jpg
6.jpg (183.94 KB) Visad 15003 gånger
7.jpg
7.jpg (164.37 KB) Visad 14970 gånger
8.jpg
8.jpg (157.6 KB) Visad 14997 gånger
9.jpg
9.jpg (142.5 KB) Visad 14998 gånger

sen är det en fördel om man följer sin egen bil annars blir man kanske av med vingen :-P
nya chanser på tisdag.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2022, 16:26

3 av 4 körda med NSR Formula, tyvärr svårt att hinna med att både fota och kurvvakta när vi är "lite" folk B-|
1.jpg
1.jpg (225.41 KB) Visad 14820 gånger
2.jpg
2.jpg (179.61 KB) Visad 14824 gånger
3.jpg
3.jpg (174.66 KB) Visad 14827 gånger
4.jpg
4.jpg (171.69 KB) Visad 14823 gånger
5.jpg
5.jpg (178.33 KB) Visad 14825 gånger
6.jpg
6.jpg (175.05 KB) Visad 14829 gånger
7.jpg
7.jpg (162.33 KB) Visad 14826 gånger

det blir lite lämningar efter dessa däcken \m/
en runda till sen tror jag vi håller sommarstängt
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2022, 16:10

då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter :w00t: :-\
1.jpg
1.jpg (192.9 KB) Visad 14542 gånger
2.jpg
2.jpg (249.54 KB) Visad 14548 gånger
3.jpg
3.jpg (180.41 KB) Visad 14543 gånger
4.jpg
4.jpg (159.41 KB) Visad 14534 gånger
5.jpg
5.jpg (201.33 KB) Visad 14500 gånger
6.jpg
6.jpg (184.54 KB) Visad 14531 gånger
7.jpg
7.jpg (204.94 KB) Visad 14529 gånger
8.jpg
8.jpg (150.02 KB) Visad 14533 gånger
9.jpg
9.jpg (160.44 KB) Visad 14534 gånger
10.jpg
10.jpg (166.06 KB) Visad 14533 gånger
11.jpg
11.jpg (157.63 KB) Visad 14530 gånger

till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan \m/
får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt :thumb: ,ingen gömd och ingen glömd :banana:
kramas :hug: i trafiken så ses vi till hösten :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster