Våren 22 på Lusseraceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 14 apr 2022, 18:59

så är vi igång med Scalextric BTCC. Rolig bil att köra när man får rätt på vikterna :thumb:
1.jpg
1.jpg (280.42 KB) Visad 15564 gånger
2.jpg
2.jpg (244.7 KB) Visad 15613 gånger
3.jpg
3.jpg (170.95 KB) Visad 15617 gånger
4.jpg
4.jpg (162.42 KB) Visad 15528 gånger
5.jpg
5.jpg (170.35 KB) Visad 15622 gånger
6.jpg
6.jpg (187.85 KB) Visad 15619 gånger
7.jpg
7.jpg (204 KB) Visad 15615 gånger
8.jpg
8.jpg (179.91 KB) Visad 15615 gånger
9.jpg
9.jpg (170.72 KB) Visad 15609 gånger
10.jpg
10.jpg (164.71 KB) Visad 15612 gånger

Glad Påsk :-zzz ta det lugnt med äggen så ses vi på tisdag :w00t: :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 23 apr 2022, 12:38

några bilder efter runda två med Scalextric BTCC. skyller på blixten för att det inte blir fler :beer:
1.jpg
1.jpg (244.88 KB) Visad 15543 gånger
2.jpg
2.jpg (242.12 KB) Visad 15539 gånger
3.jpg
3.jpg (167.52 KB) Visad 15545 gånger
4.jpg
4.jpg (153.24 KB) Visad 15543 gånger
5.jpg
5.jpg (172.35 KB) Visad 15544 gånger
6.jpg
6.jpg (166.52 KB) Visad 15549 gånger
7.jpg
7.jpg (191.43 KB) Visad 15540 gånger
8.jpg
8.jpg (152.05 KB) Visad 15544 gånger
9.jpg
9.jpg (146.4 KB) Visad 15541 gånger

sista omgången innan semestern provar vi NSR formula 86/89
ses på tisdag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 30 apr 2022, 11:37

blev några bilar och killar att vila ögonen på :w00t: :drunk:
1.jpg
1.jpg (260.24 KB) Visad 15458 gånger
2.jpg
2.jpg (185.09 KB) Visad 15461 gånger
3.jpg
3.jpg (178.17 KB) Visad 15453 gånger
4.jpg
4.jpg (183.19 KB) Visad 15459 gånger
5.jpg
5.jpg (172.43 KB) Visad 15451 gånger
6.jpg
6.jpg (154.6 KB) Visad 15456 gånger

ses på tisdag igen :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 07 maj 2022, 14:31

då var vi klara med Scalextric BTCC för denna gång :D
1.jpg
1.jpg (254.97 KB) Visad 15338 gånger
2.jpg
2.jpg (216.92 KB) Visad 15340 gånger
3.jpg
3.jpg (194.93 KB) Visad 15336 gånger
4.jpg
4.jpg (191.47 KB) Visad 15334 gånger
5.jpg
5.jpg (183.24 KB) Visad 15327 gånger
6.jpg
6.jpg (181.62 KB) Visad 15333 gånger
7.jpg
7.jpg (169.84 KB) Visad 15327 gånger
8.jpg
8.jpg (211.12 KB) Visad 15328 gånger
9.jpg
9.jpg (169.06 KB) Visad 15325 gånger
10.jpg
10.jpg (172.05 KB) Visad 15321 gånger
11.jpg
11.jpg (186.49 KB) Visad 15322 gånger
12.jpg
12.jpg (179.72 KB) Visad 15319 gånger
13.jpg
13.jpg (183.8 KB) Visad 15323 gånger
14.jpg
14.jpg (164.41 KB) Visad 15327 gånger
15.jpg
15.jpg (166.2 KB) Visad 15325 gånger
16.jpg
16.jpg (163.71 KB) Visad 15324 gånger

på tisdag blir det körning med NSR formula 86/89 :rolleyes:
grattis Oskar till en av dina få :w00t: :beer: segrar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 13 maj 2022, 23:29

så är vi igång med sista omgången innan semestern :( :-\ NSR formula 86/89
1.jpg
1.jpg (226.47 KB) Visad 15174 gånger
2.jpg
2.jpg (266.82 KB) Visad 15168 gånger
3.jpg
3.jpg (169.67 KB) Visad 15168 gånger
4.jpg
4.jpg (143.62 KB) Visad 15172 gånger
5.jpg
5.jpg (165.66 KB) Visad 15164 gånger

får ringa in en "riktig" fotograf, kurvvakt och fotograf samtidigt funkar inte alltid :beer:
var orolig för att det skulle bli mycket hjul mot hjul men det funka rätt så bra tycker jag :-?
ses på tisdag igen :banana:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 18 maj 2022, 21:45

två rundor avklarade med formula 86/89. tyvärr :D blev vi bara sju denna gång därav lite bilder :suspect:
1.jpg
1.jpg (240.93 KB) Visad 15000 gånger
2.jpg
2.jpg (195.39 KB) Visad 14998 gånger
3.jpg
3.jpg (173.72 KB) Visad 14997 gånger
4.jpg
4.jpg (183.13 KB) Visad 14997 gånger
5.jpg
5.jpg (164.95 KB) Visad 15001 gånger
6.jpg
6.jpg (183.94 KB) Visad 15002 gånger
7.jpg
7.jpg (164.37 KB) Visad 14969 gånger
8.jpg
8.jpg (157.6 KB) Visad 14996 gånger
9.jpg
9.jpg (142.5 KB) Visad 14997 gånger

sen är det en fördel om man följer sin egen bil annars blir man kanske av med vingen :-P
nya chanser på tisdag.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 26 maj 2022, 16:26

3 av 4 körda med NSR Formula, tyvärr svårt att hinna med att både fota och kurvvakta när vi är "lite" folk B-|
1.jpg
1.jpg (225.41 KB) Visad 14819 gånger
2.jpg
2.jpg (179.61 KB) Visad 14823 gånger
3.jpg
3.jpg (174.66 KB) Visad 14826 gånger
4.jpg
4.jpg (171.69 KB) Visad 14822 gånger
5.jpg
5.jpg (178.33 KB) Visad 14824 gånger
6.jpg
6.jpg (175.05 KB) Visad 14828 gånger
7.jpg
7.jpg (162.33 KB) Visad 14825 gånger

det blir lite lämningar efter dessa däcken \m/
en runda till sen tror jag vi håller sommarstängt
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 22 på Lusseraceway

Inläggav nallecolin 06 jun 2022, 16:10

då har vi lyckats ta oss igenom fyra rundor med NSR Formula utan några större incidenter :w00t: :-\
1.jpg
1.jpg (192.9 KB) Visad 14541 gånger
2.jpg
2.jpg (249.54 KB) Visad 14547 gånger
3.jpg
3.jpg (180.41 KB) Visad 14542 gånger
4.jpg
4.jpg (159.41 KB) Visad 14533 gånger
5.jpg
5.jpg (201.33 KB) Visad 14499 gånger
6.jpg
6.jpg (184.54 KB) Visad 14530 gånger
7.jpg
7.jpg (204.94 KB) Visad 14528 gånger
8.jpg
8.jpg (150.02 KB) Visad 14532 gånger
9.jpg
9.jpg (160.44 KB) Visad 14533 gånger
10.jpg
10.jpg (166.06 KB) Visad 14532 gånger
11.jpg
11.jpg (157.63 KB) Visad 14529 gånger

till hösten har vi tänkt köra BRM 1/24 (små bilar som hundkoja, simca, Autobianchi, NSU bl.a.) det blir sista rundan innan jul. vi startar med slot.it McLaren M8D därefter 4-hjuls drivna utom slot.its. vi provar också HRS chassi och som sagt BRM sista rundan \m/
får tacka för en trevlig och rolig säsong som vanligt :thumb: ,ingen gömd och ingen glömd :banana:
kramas :hug: i trafiken så ses vi till hösten :D
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster