då har vi bara en runda kvar med våra DTM bilar ska man lyckas hålla undan i täten eller blir man omkörd vid målsnöret? vem blir bäst på mittfältet och vem lyckas undvika "sista platsen"
så var vi färdig körda med NSR Mosler för denna gång vi får göra ett uppehåll i körningen ännu en gång men när vi kommer igång startar vi med slot.it grupp C.
1.jpg (235.01 KB) Visad 34142 gånger
2.jpg (210.7 KB) Visad 34145 gånger
3.jpg (187.55 KB) Visad 34126 gånger
4.jpg (167.64 KB) Visad 34139 gånger
5.jpg (203.15 KB) Visad 34146 gånger
6.jpg (182.1 KB) Visad 34150 gånger
7.jpg (206.79 KB) Visad 34136 gånger
8.jpg (163.12 KB) Visad 34135 gånger
9.jpg (153.97 KB) Visad 34139 gånger
10.jpg (169.51 KB) Visad 34161 gånger
11.jpg (148.3 KB) Visad 34114 gånger
Grattis Oskar till ännu en seger jag är i lokalen från 18:15 på tisdagar om någon är sugen på att träna kramas i trafiken /Björn