då har vi bara en runda kvar med våra DTM bilar ska man lyckas hålla undan i täten eller blir man omkörd vid målsnöret? vem blir bäst på mittfältet och vem lyckas undvika "sista platsen"
så var vi färdig körda med NSR Mosler för denna gång vi får göra ett uppehåll i körningen ännu en gång men när vi kommer igång startar vi med slot.it grupp C.
1.jpg (235.01 KB) Visad 34124 gånger
2.jpg (210.7 KB) Visad 34127 gånger
3.jpg (187.55 KB) Visad 34108 gånger
4.jpg (167.64 KB) Visad 34121 gånger
5.jpg (203.15 KB) Visad 34128 gånger
6.jpg (182.1 KB) Visad 34132 gånger
7.jpg (206.79 KB) Visad 34118 gånger
8.jpg (163.12 KB) Visad 34117 gånger
9.jpg (153.97 KB) Visad 34121 gånger
10.jpg (169.51 KB) Visad 34143 gånger
11.jpg (148.3 KB) Visad 34096 gånger
Grattis Oskar till ännu en seger jag är i lokalen från 18:15 på tisdagar om någon är sugen på att träna kramas i trafiken /Björn