då har vi bara en runda kvar med våra DTM bilar ska man lyckas hålla undan i täten eller blir man omkörd vid målsnöret? vem blir bäst på mittfältet och vem lyckas undvika "sista platsen"
så var vi färdig körda med NSR Mosler för denna gång vi får göra ett uppehåll i körningen ännu en gång men när vi kommer igång startar vi med slot.it grupp C.
1.jpg (235.01 KB) Visad 34128 gånger
2.jpg (210.7 KB) Visad 34131 gånger
3.jpg (187.55 KB) Visad 34112 gånger
4.jpg (167.64 KB) Visad 34125 gånger
5.jpg (203.15 KB) Visad 34132 gånger
6.jpg (182.1 KB) Visad 34136 gånger
7.jpg (206.79 KB) Visad 34122 gånger
8.jpg (163.12 KB) Visad 34121 gånger
9.jpg (153.97 KB) Visad 34125 gånger
10.jpg (169.51 KB) Visad 34147 gånger
11.jpg (148.3 KB) Visad 34100 gånger
Grattis Oskar till ännu en seger jag är i lokalen från 18:15 på tisdagar om någon är sugen på att träna kramas i trafiken /Björn