då har vi bara en runda kvar med våra DTM bilar ska man lyckas hålla undan i täten eller blir man omkörd vid målsnöret? vem blir bäst på mittfältet och vem lyckas undvika "sista platsen"
så var vi färdig körda med NSR Mosler för denna gång vi får göra ett uppehåll i körningen ännu en gång men när vi kommer igång startar vi med slot.it grupp C.
1.jpg (235.01 KB) Visad 34139 gånger
2.jpg (210.7 KB) Visad 34142 gånger
3.jpg (187.55 KB) Visad 34123 gånger
4.jpg (167.64 KB) Visad 34136 gånger
5.jpg (203.15 KB) Visad 34143 gånger
6.jpg (182.1 KB) Visad 34147 gånger
7.jpg (206.79 KB) Visad 34133 gånger
8.jpg (163.12 KB) Visad 34132 gånger
9.jpg (153.97 KB) Visad 34136 gånger
10.jpg (169.51 KB) Visad 34158 gånger
11.jpg (148.3 KB) Visad 34111 gånger
Grattis Oskar till ännu en seger jag är i lokalen från 18:15 på tisdagar om någon är sugen på att träna kramas i trafiken /Björn