Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55196 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55235 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55204 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55199 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55223 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55191 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55208 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55193 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55207 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55211 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55225 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54718 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54721 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54726 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54697 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54706 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54726 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54713 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54731 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54722 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54710 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54717 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54708 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54685 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54728 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54241 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54267 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54246 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54230 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54273 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54266 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54234 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54273 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54244 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54269 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54243 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54239 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54231 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54235 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 54009 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 54021 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54048 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54034 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54058 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 54023 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 54010 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 54018 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 53999 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 54020 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53728 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53738 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53729 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53718 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53737 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53532 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53488 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53526 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53523 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53659 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53531 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53512 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53516 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53501 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53515 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53297 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53281 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53284 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53298 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53288 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53277 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53357 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53297 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53277 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53432 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53266 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster

cron