Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55172 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55211 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55180 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55175 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55199 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55167 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55184 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55169 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55183 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55187 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55201 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54694 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54697 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54702 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54673 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54682 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54702 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54689 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54707 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54698 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54686 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54693 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54684 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54661 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54704 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54217 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54243 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54222 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54206 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54249 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54242 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54210 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54249 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54220 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54245 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54219 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54215 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54207 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54211 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 53985 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 53997 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54024 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54010 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54034 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 53999 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 53986 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 53994 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 53975 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 53996 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53704 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53714 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53705 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53694 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53713 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53508 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53464 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53502 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53499 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53635 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53507 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53488 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53492 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53477 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53491 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53273 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53257 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53260 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53274 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53264 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53253 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53333 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53273 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53253 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53408 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53242 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster