Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55208 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55247 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55216 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55211 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55235 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55203 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55220 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55205 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55219 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55223 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55237 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54730 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54733 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54738 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54709 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54718 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54738 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54725 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54743 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54734 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54722 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54729 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54720 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54697 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54740 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54253 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54279 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54258 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54242 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54285 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54278 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54246 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54285 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54256 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54281 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54255 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54251 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54243 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54247 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 54021 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 54033 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54060 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54046 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54070 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 54035 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 54022 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 54030 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 54011 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 54032 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53740 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53750 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53741 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53730 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53749 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53544 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53500 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53538 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53535 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53671 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53543 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53524 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53528 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53513 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53527 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53309 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53293 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53296 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53310 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53300 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53289 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53369 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53309 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53289 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53444 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53278 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster