Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55173 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55212 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55181 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55176 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55200 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55168 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55185 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55170 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55184 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55188 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55202 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54695 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54698 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54703 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54674 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54683 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54703 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54690 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54708 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54699 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54687 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54694 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54685 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54662 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54705 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54218 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54244 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54223 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54207 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54250 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54243 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54211 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54250 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54221 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54246 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54220 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54216 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54208 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54212 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 53986 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 53998 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54025 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54011 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54035 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 54000 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 53987 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 53995 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 53976 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 53997 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53705 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53715 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53706 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53695 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53714 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53509 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53465 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53503 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53500 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53636 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53508 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53489 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53493 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53478 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53492 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53274 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53258 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53261 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53275 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53265 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53254 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53334 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53274 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53254 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53409 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53243 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster