Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55213 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55252 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55221 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55216 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55240 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55208 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55225 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55210 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55224 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55228 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55242 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54735 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54738 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54743 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54714 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54723 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54743 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54730 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54748 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54739 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54727 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54734 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54725 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54702 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54745 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54258 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54284 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54263 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54247 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54290 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54283 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54251 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54290 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54261 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54286 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54260 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54256 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54248 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54252 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 54026 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 54038 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54065 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54051 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54075 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 54040 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 54027 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 54035 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 54016 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 54037 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53745 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53755 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53746 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53735 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53754 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53549 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53505 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53543 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53540 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53676 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53548 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53529 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53533 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53518 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53532 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53314 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53298 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53301 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53315 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53305 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53294 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53374 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53314 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53294 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53449 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53283 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster