det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken
1.jpg (186.72 KB) Visad 49675 gånger
2.jpg (164.12 KB) Visad 49654 gånger
3.jpg (184.54 KB) Visad 49670 gånger
4.jpg (163.18 KB) Visad 49636 gånger
5.jpg (161.47 KB) Visad 49668 gånger
6.jpg (158.71 KB) Visad 49691 gånger
bara en kurvvakt jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också Grattis Oskar till ännu en seger /Björn
Bättre sent än aldrig bilder och resultat från omgång tre och fyra imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting prisutdelning får vi ta till hösten
1.jpg (198.83 KB) Visad 48915 gånger
2.jpg (134.28 KB) Visad 48886 gånger
3.jpg (185.76 KB) Visad 48941 gånger
4.jpg (184.89 KB) Visad 48923 gånger
5.jpg (182.43 KB) Visad 48954 gånger
6.jpg (143.1 KB) Visad 48921 gånger
7.jpg (169.45 KB) Visad 48857 gånger
8.jpg (156.54 KB) Visad 48921 gånger
9.jpg (196.72 KB) Visad 48889 gånger
10.jpg (184.66 KB) Visad 48949 gånger
11.jpg (189.71 KB) Visad 48908 gånger
12.jpg (165.62 KB) Visad 48908 gånger
13.jpg (195.69 KB) Visad 48939 gånger
14.jpg (189.73 KB) Visad 48950 gånger
15.jpg (165.44 KB) Visad 48943 gånger
16.jpg (158.7 KB) Visad 48963 gånger
17.jpg (154.77 KB) Visad 48906 gånger
18.jpg (146.22 KB) Visad 48886 gånger
det börjar låta tjatigt men GRATTIS Oskar till ännu en seger /Björn
Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör! En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga! Nu vill man bara veta vems bil är vems
den som väntar på något gott några bilder från avslutningen i våras
1.jpg (177.2 KB) Visad 48041 gånger
2.jpg (160.36 KB) Visad 48005 gånger
3.jpg (159.55 KB) Visad 48023 gånger
4.jpg (175.05 KB) Visad 48024 gånger
5.jpg (153.93 KB) Visad 48029 gånger
6.jpg (166.88 KB) Visad 48011 gånger
7.jpg (169.28 KB) Visad 48011 gånger
8.jpg (142.34 KB) Visad 47977 gånger
9.jpg (192.18 KB) Visad 48038 gånger
vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på. Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare /Björn
Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång
HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.
Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! Vilken klass inleder vi med?