det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken
1.jpg (186.72 KB) Visad 49663 gånger
2.jpg (164.12 KB) Visad 49642 gånger
3.jpg (184.54 KB) Visad 49658 gånger
4.jpg (163.18 KB) Visad 49624 gånger
5.jpg (161.47 KB) Visad 49656 gånger
6.jpg (158.71 KB) Visad 49679 gånger
bara en kurvvakt jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också Grattis Oskar till ännu en seger /Björn
Bättre sent än aldrig bilder och resultat från omgång tre och fyra imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting prisutdelning får vi ta till hösten
1.jpg (198.83 KB) Visad 48903 gånger
2.jpg (134.28 KB) Visad 48874 gånger
3.jpg (185.76 KB) Visad 48929 gånger
4.jpg (184.89 KB) Visad 48911 gånger
5.jpg (182.43 KB) Visad 48942 gånger
6.jpg (143.1 KB) Visad 48909 gånger
7.jpg (169.45 KB) Visad 48845 gånger
8.jpg (156.54 KB) Visad 48909 gånger
9.jpg (196.72 KB) Visad 48877 gånger
10.jpg (184.66 KB) Visad 48937 gånger
11.jpg (189.71 KB) Visad 48896 gånger
12.jpg (165.62 KB) Visad 48896 gånger
13.jpg (195.69 KB) Visad 48927 gånger
14.jpg (189.73 KB) Visad 48938 gånger
15.jpg (165.44 KB) Visad 48931 gånger
16.jpg (158.7 KB) Visad 48951 gånger
17.jpg (154.77 KB) Visad 48894 gånger
18.jpg (146.22 KB) Visad 48874 gånger
det börjar låta tjatigt men GRATTIS Oskar till ännu en seger /Björn
Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör! En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga! Nu vill man bara veta vems bil är vems
den som väntar på något gott några bilder från avslutningen i våras
1.jpg (177.2 KB) Visad 48029 gånger
2.jpg (160.36 KB) Visad 47993 gånger
3.jpg (159.55 KB) Visad 48011 gånger
4.jpg (175.05 KB) Visad 48012 gånger
5.jpg (153.93 KB) Visad 48017 gånger
6.jpg (166.88 KB) Visad 47999 gånger
7.jpg (169.28 KB) Visad 47999 gånger
8.jpg (142.34 KB) Visad 47965 gånger
9.jpg (192.18 KB) Visad 48026 gånger
vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på. Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare /Björn
Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång
HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.
Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! Vilken klass inleder vi med?