det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken
1.jpg (186.72 KB) Visad 49676 gånger
2.jpg (164.12 KB) Visad 49655 gånger
3.jpg (184.54 KB) Visad 49671 gånger
4.jpg (163.18 KB) Visad 49637 gånger
5.jpg (161.47 KB) Visad 49669 gånger
6.jpg (158.71 KB) Visad 49692 gånger
bara en kurvvakt jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också Grattis Oskar till ännu en seger /Björn
Bättre sent än aldrig bilder och resultat från omgång tre och fyra imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting prisutdelning får vi ta till hösten
1.jpg (198.83 KB) Visad 48916 gånger
2.jpg (134.28 KB) Visad 48887 gånger
3.jpg (185.76 KB) Visad 48942 gånger
4.jpg (184.89 KB) Visad 48924 gånger
5.jpg (182.43 KB) Visad 48955 gånger
6.jpg (143.1 KB) Visad 48922 gånger
7.jpg (169.45 KB) Visad 48858 gånger
8.jpg (156.54 KB) Visad 48922 gånger
9.jpg (196.72 KB) Visad 48890 gånger
10.jpg (184.66 KB) Visad 48950 gånger
11.jpg (189.71 KB) Visad 48909 gånger
12.jpg (165.62 KB) Visad 48909 gånger
13.jpg (195.69 KB) Visad 48940 gånger
14.jpg (189.73 KB) Visad 48951 gånger
15.jpg (165.44 KB) Visad 48944 gånger
16.jpg (158.7 KB) Visad 48964 gånger
17.jpg (154.77 KB) Visad 48907 gånger
18.jpg (146.22 KB) Visad 48887 gånger
det börjar låta tjatigt men GRATTIS Oskar till ännu en seger /Björn
Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör! En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga! Nu vill man bara veta vems bil är vems
den som väntar på något gott några bilder från avslutningen i våras
1.jpg (177.2 KB) Visad 48042 gånger
2.jpg (160.36 KB) Visad 48006 gånger
3.jpg (159.55 KB) Visad 48024 gånger
4.jpg (175.05 KB) Visad 48025 gånger
5.jpg (153.93 KB) Visad 48030 gånger
6.jpg (166.88 KB) Visad 48012 gånger
7.jpg (169.28 KB) Visad 48012 gånger
8.jpg (142.34 KB) Visad 47978 gånger
9.jpg (192.18 KB) Visad 48039 gånger
vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på. Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare /Björn
Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång
HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.
Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! Vilken klass inleder vi med?