det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken
1.jpg (186.72 KB) Visad 49677 gånger
2.jpg (164.12 KB) Visad 49656 gånger
3.jpg (184.54 KB) Visad 49672 gånger
4.jpg (163.18 KB) Visad 49638 gånger
5.jpg (161.47 KB) Visad 49670 gånger
6.jpg (158.71 KB) Visad 49693 gånger
bara en kurvvakt jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också Grattis Oskar till ännu en seger /Björn
Bättre sent än aldrig bilder och resultat från omgång tre och fyra imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting prisutdelning får vi ta till hösten
1.jpg (198.83 KB) Visad 48917 gånger
2.jpg (134.28 KB) Visad 48888 gånger
3.jpg (185.76 KB) Visad 48943 gånger
4.jpg (184.89 KB) Visad 48925 gånger
5.jpg (182.43 KB) Visad 48956 gånger
6.jpg (143.1 KB) Visad 48923 gånger
7.jpg (169.45 KB) Visad 48859 gånger
8.jpg (156.54 KB) Visad 48923 gånger
9.jpg (196.72 KB) Visad 48891 gånger
10.jpg (184.66 KB) Visad 48951 gånger
11.jpg (189.71 KB) Visad 48910 gånger
12.jpg (165.62 KB) Visad 48910 gånger
13.jpg (195.69 KB) Visad 48941 gånger
14.jpg (189.73 KB) Visad 48952 gånger
15.jpg (165.44 KB) Visad 48945 gånger
16.jpg (158.7 KB) Visad 48965 gånger
17.jpg (154.77 KB) Visad 48908 gånger
18.jpg (146.22 KB) Visad 48888 gånger
det börjar låta tjatigt men GRATTIS Oskar till ännu en seger /Björn
Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör! En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga! Nu vill man bara veta vems bil är vems
den som väntar på något gott några bilder från avslutningen i våras
1.jpg (177.2 KB) Visad 48043 gånger
2.jpg (160.36 KB) Visad 48007 gånger
3.jpg (159.55 KB) Visad 48025 gånger
4.jpg (175.05 KB) Visad 48026 gånger
5.jpg (153.93 KB) Visad 48031 gånger
6.jpg (166.88 KB) Visad 48013 gånger
7.jpg (169.28 KB) Visad 48013 gånger
8.jpg (142.34 KB) Visad 47979 gånger
9.jpg (192.18 KB) Visad 48040 gånger
vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på. Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare /Björn
Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång
HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.
Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! Vilken klass inleder vi med?