VÅREN 2018 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 21 apr 2018, 12:32

Ser man på. Bra jobbat! :)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 25 apr 2018, 23:43

nu är tredje rundan avklarad :thumb:
1.jpg
1.jpg (218.45 KB) Visad 49830 gånger
2.jpg
2.jpg (180.25 KB) Visad 49887 gånger
3.jpg
3.jpg (180.48 KB) Visad 49798 gånger
4.jpg
4.jpg (176.27 KB) Visad 49845 gånger
5.jpg
5.jpg (172.71 KB) Visad 49822 gånger
6.jpg
6.jpg (160.9 KB) Visad 49852 gånger
7.jpg
7.jpg (159.78 KB) Visad 49824 gånger
8.jpg
8.jpg (132.66 KB) Visad 49830 gånger
9.jpg
9.jpg (150.47 KB) Visad 49845 gånger
10.jpg
10.jpg (142.71 KB) Visad 49857 gånger
11.jpg
11.jpg (129.04 KB) Visad 49874 gånger
12.jpg
12.jpg (139.7 KB) Visad 49809 gånger
13.jpg
13.jpg (138.09 KB) Visad 49814 gånger
14.jpg
14.jpg (163.96 KB) Visad 49852 gånger
15.jpg
15.jpg (150.69 KB) Visad 49837 gånger
16.jpg
16.jpg (165.9 KB) Visad 49850 gånger
17.jpg
17.jpg (142.19 KB) Visad 49861 gånger

nu har han gjort det igen!!!! :D den där Oskar :-P nu har vi bara en omgång på oss att komma ifatt honom :w00t:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 01 maj 2018, 10:25

då kör vi sista rundan med GT1-bilar idag tisdag 1/5 vanlig tid :beer: . Nästa vecka blir det med Can-am :redyellow:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 maj 2018, 21:29

det var lite för mycket manfall för att det ska bli några kort, men det blev några stycken :-\ :thumb:
1.jpg
1.jpg (186.72 KB) Visad 49661 gånger
2.jpg
2.jpg (164.12 KB) Visad 49640 gånger
3.jpg
3.jpg (184.54 KB) Visad 49656 gånger
4.jpg
4.jpg (163.18 KB) Visad 49622 gånger
5.jpg
5.jpg (161.47 KB) Visad 49654 gånger
6.jpg
6.jpg (158.71 KB) Visad 49677 gånger

bara en kurvvakt :w00t: jag tycker det bevisar att kör man bara lite saktare och håller sig i spåret så kommer man längre :D på tisdag blir det Can-am kanske något annat fabrikat än slot.it också 8-o
Grattis Oskar till ännu en seger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 maj 2018, 10:35

tyvärr bara fem(5) förare denna gången också. att Hif och London går före bilbanekörning får vi nog ha ett möte om :-P :D
1.jpg
1.jpg (179.14 KB) Visad 49607 gånger
2.jpg
2.jpg (184.31 KB) Visad 49622 gånger
3.jpg
3.jpg (158.18 KB) Visad 49582 gånger
4.jpg
4.jpg (174.84 KB) Visad 49580 gånger
5.jpg
5.jpg (171.44 KB) Visad 49579 gånger


Dagens 10 maj "träning" inställd
ses på tisdag
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 maj 2018, 15:18

bilder och resultat från gårdagens körning :thumb:
1.jpg
1.jpg (134.77 KB) Visad 49438 gånger
2.jpg
2.jpg (147.34 KB) Visad 49393 gånger
3.jpg
Kollar han in pris-skåpet redan?
3.jpg (113.14 KB) Visad 49395 gånger
4.jpg
4.jpg (195.62 KB) Visad 49401 gånger
5.jpg
5.jpg (167.86 KB) Visad 49407 gånger

jag räknar med att vara där imorgon torsdag från halv sju
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav indidragracer 17 maj 2018, 11:05

Va va´de nu sagt om otillåten frånvaro? B-|
Tomas aka "Indianen"
The sweetness of low E.T. is forgotten long before memories of bad R.T.
https://www.facebook.com/search/top/?q= ... %20raceway
Användarvisningsbild
indidragracer
Mekaniker
 
Inlägg: 334
Blev medlem: 29 apr 2005, 08:26
Ort: Vallåkra, Skåne
Klubb: Hagadalington Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 maj 2018, 16:06

jag lägger in om ett möte direkt :w00t:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 04 jun 2018, 23:28

Bättre sent än aldrig :D bilder och resultat från omgång tre och fyra :thumb: imorgon 5 juni har vi en liten avslutning med någonting :w00t: prisutdelning får vi ta till hösten :Oops:
1.jpg
1.jpg (198.83 KB) Visad 48901 gånger
2.jpg
2.jpg (134.28 KB) Visad 48872 gånger
3.jpg
3.jpg (185.76 KB) Visad 48927 gånger
4.jpg
4.jpg (184.89 KB) Visad 48909 gånger
5.jpg
5.jpg (182.43 KB) Visad 48940 gånger
6.jpg
6.jpg (143.1 KB) Visad 48907 gånger
7.jpg
7.jpg (169.45 KB) Visad 48843 gånger
8.jpg
8.jpg (156.54 KB) Visad 48907 gånger
9.jpg
9.jpg (196.72 KB) Visad 48875 gånger
10.jpg
10.jpg (184.66 KB) Visad 48935 gånger
11.jpg
11.jpg (189.71 KB) Visad 48894 gånger
12.jpg
12.jpg (165.62 KB) Visad 48894 gånger
13.jpg
13.jpg (195.69 KB) Visad 48925 gånger
14.jpg
14.jpg (189.73 KB) Visad 48936 gånger
15.jpg
15.jpg (165.44 KB) Visad 48929 gånger
16.jpg
16.jpg (158.7 KB) Visad 48949 gånger
17.jpg
17.jpg (154.77 KB) Visad 48892 gånger
18.jpg
18.jpg (146.22 KB) Visad 48872 gånger

det börjar låta tjatigt men
GRATTIS Oskar till ännu en seger :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 05 jun 2018, 15:57

Ni skall Alla ha en applåd för att ni troget tränar och kör!
En särskild klapp på axeln till Björn som ser till att protokollen levereras och är lättförståeliga!
Nu vill man bara veta vems bil är vems ;-)

Ha en go sommar allesammans.
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 26 jul 2018, 11:08

den som väntar på något gott :beer: några bilder från avslutningen i våras :thumb:
1.jpg
1.jpg (177.2 KB) Visad 48027 gånger
2.jpg
2.jpg (160.36 KB) Visad 47991 gånger
3.jpg
3.jpg (159.55 KB) Visad 48009 gånger
4.jpg
4.jpg (175.05 KB) Visad 48010 gånger
5.jpg
5.jpg (153.93 KB) Visad 48015 gånger
6.jpg
6.jpg (166.88 KB) Visad 47997 gånger
7.jpg
7.jpg (169.28 KB) Visad 47997 gånger
8.jpg
8.jpg (142.34 KB) Visad 47963 gånger
9.jpg
9.jpg (192.18 KB) Visad 48024 gånger

vill passa på att tacka alla inblandade(ingen gömd ingen glömd) :klappa:
Grattis Oskar till "segern" även i avslutningen.innan start så var Chargern blå men under körning så blev den orange, måste vara något elektriskt. vi pratade om att köra sideways, scalextric classic (inga amerikanare),nascar och HRS-chassi till hösten som startar tisdagen 28/8 , men både Nascar och HRS-chassi verkar svårt att få fatt på.
Ta det lugnt i värmen så hörs vi senare :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav OEL 27 jul 2018, 20:02

Stort tack Björn för den gångna säsongen. Tur att man inte behöver vänta så länge tills nästa drar igång :D

HRS-chassi finns på Pendleslot bland annat, men bland de svenska butikerna verkar det eka tomt. Nascar däremot verkar inte finnas nya men däremot på ebay.

Hoppas vädret hinner bli en aning kyligare tills den 28:e så man inte riskerar att överhetta däcken! :beer: Vilken klass inleder vi med?

/Oskar
Om de är hänsynslösa är jag likadan
OEL
Kurvvakt
 
Inlägg: 20
Blev medlem: 24 jul 2014, 10:58

Re: VÅREN 2018 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jul 2018, 10:37

Jag tänkte vi börjar med Sideways och sedan Scalextric classic så får vi se hur det blir med dom andra klasserna :Oops: :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster

cron