Våren 2020 på LusseRaceway

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 jan 2020, 13:21

våren 2020 börjar idag med "träning" från kl.17:30 (halv sex) fortsätter imorgon med HBG-Klippan i Helsingborg och på torsdag i Klippan från kl.17:00 :thumb: nästa vecka på tisdag börjar vi med Scalextric BTCC :D Välkomna
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 13 jan 2020, 14:03

"Träning" idag måndag från kl. halv sex (17:30) I morgon tisdag kör vi igång med Scalextric BTCC vanliga tiden.
Välkomna :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 16 jan 2020, 13:52

då har vi startat våren 2020 med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (228.35 KB) Visad 55170 gånger
2.jpg
2.jpg (235.62 KB) Visad 55209 gånger
3.jpg
3.jpg (165.35 KB) Visad 55178 gånger
4.jpg
4.jpg (138.69 KB) Visad 55173 gånger
5.jpg
5.jpg (142.62 KB) Visad 55197 gånger
6.jpg
6.jpg (192.01 KB) Visad 55165 gånger
7.jpg
7.jpg (220.88 KB) Visad 55182 gånger
8.jpg
8.jpg (179.71 KB) Visad 55167 gånger
9.jpg
9.jpg (161.23 KB) Visad 55181 gånger
10.jpg
10.jpg (140.38 KB) Visad 55185 gånger
11.jpg
11.jpg (162.83 KB) Visad 55199 gånger

ses igen nästa vecka :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 jan 2020, 12:21

"Träning" idag måndag 17:30-19:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 22 jan 2020, 16:45

nu har vi orkat med två rundor :-P med Scalextric BTCC
1.jpg
1.jpg (267.15 KB) Visad 54692 gånger
2.jpg
2.jpg (156.57 KB) Visad 54695 gånger
3.jpg
3.jpg (154.45 KB) Visad 54700 gånger
4.jpg
4.jpg (192.5 KB) Visad 54671 gånger
5.jpg
5.jpg (198.62 KB) Visad 54680 gånger
6.jpg
6.jpg (215.53 KB) Visad 54700 gånger
7.jpg
7.jpg (178.8 KB) Visad 54687 gånger
8.jpg
8.jpg (184.92 KB) Visad 54705 gånger
9.jpg
9.jpg (198.87 KB) Visad 54696 gånger
10.jpg
10.jpg (195.31 KB) Visad 54684 gånger
11.jpg
11.jpg (162.4 KB) Visad 54691 gånger
12.jpg
12.jpg (199.85 KB) Visad 54682 gånger
13.jpg
13.jpg (152.75 KB) Visad 54659 gånger
14.jpg
14.jpg (136.58 KB) Visad 54702 gånger

många jämna race :thumb: Kul :-?
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 27 jan 2020, 11:43

träning idag måndag 27:de från 17:30 :greenflag: :-zzz
senare i vår så kör vi Slot.it Classic, Slot.it DTM, NSR Mosler och vi avslutar med Slot.it Grupp C :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 30 jan 2020, 16:26

så har vi "växt" in i tredje rundan med BTCC bilarna :D
1.jpg
1.jpg (197.68 KB) Visad 54215 gånger
2.jpg
2.jpg (245.72 KB) Visad 54241 gånger
3.jpg
3.jpg (250.86 KB) Visad 54220 gånger
4.jpg
4.jpg (181.12 KB) Visad 54204 gånger
5.jpg
5.jpg (177.05 KB) Visad 54247 gånger
6.jpg
6.jpg (209.49 KB) Visad 54240 gånger
7.jpg
7.jpg (181.83 KB) Visad 54208 gånger
8.jpg
8.jpg (185.85 KB) Visad 54247 gånger
9.jpg
9.jpg (195.99 KB) Visad 54218 gånger
10.jpg
10.jpg (145.25 KB) Visad 54243 gånger
11.jpg
11.jpg (185.08 KB) Visad 54217 gånger
12.jpg
12.jpg (198.69 KB) Visad 54213 gånger
13.jpg
13.jpg (156.76 KB) Visad 54205 gånger
14.jpg
14.jpg (139.66 KB) Visad 54209 gånger

många jämna heat även denna gång, bild nr:6 är efter heat nr:5 det skilde några varv men ändå :thumb:
skoj :-;
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 03 feb 2020, 14:53

"träning, umgänge" från klockan 17:30 idag måndag :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 06 feb 2020, 12:41

det gick inte att köra in två och ett halvt varv på Oskar, istället blev det ett litet tapp till på två varv. Det är bara att göra ett nytt försök när vi ska köra Slot.it classic på tisdag, men innan dess kör vi 24-timmars i Danmark.
1.jpg
1.jpg (254.93 KB) Visad 53983 gånger
2.jpg
2.jpg (244.71 KB) Visad 53995 gånger
3.jpg
3.jpg (183.5 KB) Visad 54022 gånger
4.jpg
4.jpg (200.99 KB) Visad 54008 gånger
5.jpg
5.jpg (182.88 KB) Visad 54032 gånger
6.jpg
6.jpg (168.22 KB) Visad 53997 gånger
7.jpg
7.jpg (168.78 KB) Visad 53984 gånger
8.jpg
8.jpg (213.63 KB) Visad 53992 gånger
9.jpg
9.jpg (161.38 KB) Visad 53973 gånger
10.jpg
10.jpg (145.17 KB) Visad 53994 gånger

Grattis Oskar :klappa:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 10 feb 2020, 16:59

så var vi fem stycken som åkte till Danmark och körde 24-timmars Scaleauto. Tror vi är nöjda alla mer eller mindre :thumb:
1.jpg
1.jpg (101.46 KB) Visad 53702 gånger
2.jpg
2.jpg (92.79 KB) Visad 53712 gånger
3.jpg
3.jpg (120.82 KB) Visad 53703 gånger
4.jpg
4.jpg (135.57 KB) Visad 53692 gånger
5.jpg
5.jpg (144.6 KB) Visad 53711 gånger

vi slutade på andra plats :beer: :checkeredflag: :Ys: :klappa:
körning idag måndag från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 11 feb 2020, 00:24

Stort Grattis Björn, Oskar , ja hela gänget! :beer: :beer: :beer:
Berätta gärna lite hur det var, Nu har Ni ju erfarenhet av många länders race!
England, Danmark och några gånger i Tyskland.
Rena Proffsen. Kul!

Jag har hyfsad koll på reglerna för LeMans! Men hur var det här?
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 14 feb 2020, 18:55

det var dejligt, 57 minuters stinter, 3 minuter förarbyte sen var det på det igen med ny förare, köra så många varv som möjligt :D
första rundan med slot.it classic :thumb:
1.jpg
1.jpg (220.84 KB) Visad 53506 gånger
2.jpg
2.jpg (259.89 KB) Visad 53462 gånger
3.jpg
3.jpg (170.44 KB) Visad 53500 gånger
4.jpg
4.jpg (176.45 KB) Visad 53497 gånger
5.jpg
5.jpg (2.11 MB) Visad 53633 gånger
6.jpg
6.jpg (180.37 KB) Visad 53505 gånger
7.jpg
7.jpg (189.23 KB) Visad 53486 gånger
8.jpg
8.jpg (219.53 KB) Visad 53490 gånger
9.jpg
9.jpg (165.54 KB) Visad 53475 gånger
10.jpg
10.jpg (164.23 KB) Visad 53489 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 17 feb 2020, 14:24

"träning, samkväm" :hug: idag måndag 17/2 från 17:30
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav Lasp 17 feb 2020, 18:21

Bravo Grabbar. Nu börjar protokollen att bli mer jämna. snart tar ni han!
Men varför ligger väntande bilar på taket? Är det något Ni har lärt Er utomlands ;-)
Användarvisningsbild
Lasp
Slotracer
 
Inlägg: 1681
Blev medlem: 10 jun 2011, 19:59
Ort: Fredriksdal, Helsingborg

Re: Våren 2020 på LusseRaceway

Inläggav nallecolin 20 feb 2020, 15:39

bilarna ligger på det viset för att dom är för smala för att stå på sidan :sceptic: :thumb:
då är vi halvvägs med slot.it classic. Oskar är fortsatt i ledning men det kan vi nog göra något åt :-\
1.jpg
1.jpg (238.65 KB) Visad 53271 gånger
2.jpg
2.jpg (237.31 KB) Visad 53255 gånger
3.jpg
3.jpg (198.68 KB) Visad 53258 gånger
4.jpg
4.jpg (198.67 KB) Visad 53272 gånger
5.jpg
5.jpg (180.1 KB) Visad 53262 gånger
6.jpg
6.jpg (178.38 KB) Visad 53251 gånger
7.jpg
7.jpg (179.12 KB) Visad 53331 gånger
8.jpg
8.jpg (189.1 KB) Visad 53271 gånger
9.jpg
9.jpg (208.7 KB) Visad 53251 gånger
10.jpg
10.jpg (158.42 KB) Visad 53406 gånger
11.jpg
11.jpg (136.4 KB) Visad 53240 gånger

/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Nästa

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron