HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

1:32 klubb i Helsingborg, Skåne (även möjlighet till 1:24)
http://www.big1.se/hbgslot hbgslot@big1.se
Det här forumet är öppet för alla.

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 nov 2019, 00:51

bilder och resultat kommer förhoppnings vis på söndag :sceptic: :beer:
nu åker vi till Tyskland :klappa: :checkeredflag: :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 nov 2019, 23:10

så har vi avverkat runda 3 och 4 med Avant slot. På tisdag blir det Sideways grupp 5 :thumb:
1.jpg
1.jpg (232.17 KB) Visad 20673 gånger
2.jpg
2.jpg (245.8 KB) Visad 20668 gånger
3.jpg
3.jpg (173.41 KB) Visad 20667 gånger
4.jpg
4.jpg (223.52 KB) Visad 20671 gånger
5.jpg
5.jpg (188.33 KB) Visad 20671 gånger
6.jpg
6.jpg (206.68 KB) Visad 20670 gånger
7.jpg
7.jpg (163.95 KB) Visad 20656 gånger
8.jpg
8.jpg (159.6 KB) Visad 20651 gånger
9.jpg
9.jpg (234.95 KB) Visad 20658 gånger
10.jpg
10.jpg (176.02 KB) Visad 20650 gånger
11.jpg
11.jpg (190.18 KB) Visad 20656 gånger
12.jpg
12.jpg (141.3 KB) Visad 20655 gånger
13.jpg
13.jpg (145.66 KB) Visad 20659 gånger
14.jpg
14.jpg (187.2 KB) Visad 20662 gånger
15.jpg
15.jpg (192.64 KB) Visad 20655 gånger
16.jpg
16.jpg (159.79 KB) Visad 20649 gånger
17.jpg
17.jpg (139.75 KB) Visad 20651 gånger
18.jpg
18.jpg (152.34 KB) Visad 20652 gånger

ses på tisdag med Sideways Gr.5
Grattis Indianen för en delseger :Yg:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 24 nov 2019, 23:44

då har vi startat sista rundan innan juluppehållet med Sideways Gr.5
1.jpg
1.jpg (240.48 KB) Visad 20466 gånger
2.jpg
2.jpg (241.8 KB) Visad 20463 gånger
3.jpg
3.jpg (181.09 KB) Visad 20458 gånger
4.jpg
4.jpg (156.63 KB) Visad 20456 gånger
5.jpg
5.jpg (171.76 KB) Visad 20458 gånger
6.jpg
6.jpg (191.79 KB) Visad 20460 gånger
7.jpg
7.jpg (197.08 KB) Visad 20462 gånger
8.jpg
8.jpg (219.46 KB) Visad 20459 gånger
9.jpg
9.jpg (186.67 KB) Visad 20455 gånger
10.jpg
10.jpg (183.73 KB) Visad 20460 gånger
11.jpg
11.jpg (198.47 KB) Visad 20463 gånger
12.jpg
12.jpg (168.32 KB) Visad 20457 gånger

ses på tisdag igen????? :thumb:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 30 nov 2019, 14:37

två rundor körda med sideways
1.jpg
1.jpg (177.02 KB) Visad 20300 gånger
2.jpg
2.jpg (239.66 KB) Visad 20325 gånger
3.jpg
3.jpg (264.81 KB) Visad 20328 gånger
4.jpg
4.jpg (160.55 KB) Visad 20318 gånger
5.jpg
5.jpg (189.31 KB) Visad 20328 gånger
6.jpg
6.jpg (180.25 KB) Visad 20323 gånger
7.jpg
7.jpg (138.39 KB) Visad 20324 gånger
8.jpg
8.jpg (162.42 KB) Visad 20322 gånger
9.jpg
9.jpg (223.42 KB) Visad 20325 gånger
10.jpg
10.jpg (179.94 KB) Visad 20320 gånger
11.jpg
11.jpg (164.97 KB) Visad 20320 gånger
12.jpg
12.jpg (194.65 KB) Visad 20326 gånger
13.jpg
13.jpg (203.38 KB) Visad 20320 gånger
14.JPG
14.JPG (162.23 KB) Visad 20325 gånger
15.jpg
15.jpg (137.23 KB) Visad 20321 gånger

snart jul :beer:
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 06 dec 2019, 20:58

en runda kvar med Sideways sen håller vi jullov :-\ :beer:
1.jpg
1.jpg (268.03 KB) Visad 20176 gånger
2.jpg
2.jpg (205.28 KB) Visad 20176 gånger
3.jpg
3.jpg (163.18 KB) Visad 20175 gånger
4.jpg
4.jpg (169.33 KB) Visad 20175 gånger
5.jpg
5.jpg (127.59 KB) Visad 20174 gånger
6.jpg
6.jpg (201.74 KB) Visad 20180 gånger
7.jpg
7.jpg (112.94 KB) Visad 20153 gånger
8.jpg
8.jpg (123.71 KB) Visad 20168 gånger
9.jpg
9.jpg (214.19 KB) Visad 20173 gånger
10.jpg
10.jpg (213.82 KB) Visad 20140 gånger
11.jpg
11.jpg (109.28 KB) Visad 20173 gånger
12.jpg
12.jpg (142.42 KB) Visad 20176 gånger
13.jpg
13.jpg (214.25 KB) Visad 20174 gånger
14.jpg
14.jpg (141.45 KB) Visad 20165 gånger
15.jpg
15.jpg (135.39 KB) Visad 20171 gånger

en runda kvar, är där någon som kommer ifatt indianen??? :-zzz
tisdagen den 17 dec. kan jag inte för då ligger jag i Lund. Finns det någon som vill köra kan vi ordna det på något vis.
vi ses på tisdag den 10 dec.
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 13 dec 2019, 20:32

Oskar gjorde vad han "kunde" (bytade bil och allt) :D men det räckte inte hela vägen till Indianen :checkeredflag:
1.jpg
1.jpg (211.56 KB) Visad 19708 gånger
2.jpg
2.jpg (224.13 KB) Visad 19677 gånger
3.jpg
3.jpg (151.45 KB) Visad 19706 gånger
4.jpg
4.jpg (159.56 KB) Visad 19704 gånger
5.jpg
5.jpg (171.4 KB) Visad 19701 gånger
6.jpg
6.jpg (200.02 KB) Visad 19707 gånger
7.jpg
7.jpg (214.04 KB) Visad 19706 gånger
8.jpg
8.jpg (186.1 KB) Visad 19663 gånger
9.jpg
9.jpg (177.08 KB) Visad 19702 gånger
10.jpg
10.jpg (165.29 KB) Visad 19675 gånger
11.jpg
11.jpg (153.01 KB) Visad 19704 gånger
12.jpg
12.jpg (134.44 KB) Visad 19705 gånger

nu får vi ta en välbehövlig vila inför julen sen är det bara på det igen :beer:
får börja så smått sedan att ladda för Helsingborg/Klippan fighten så bucklan kan stanna ett år till i HBG :Oops: :thumb:
Vi startar den 14 januari med Scalextric BTCC så får vi se vad som följer på det 8-o
Grattis "Indy" till ännu en delseger :klappa:
vill någon köra måndag/tisdag så får ni höra av er
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Re: HÖSTEN 2019 på "Lussebanan"

Inläggav nallecolin 29 dec 2019, 23:04

"TRÄNING" måndag 30/12 Jag är i lokalen från kl. halv sex (17:30)
/Björn
Användarvisningsbild
nallecolin
Kartläsare
 
Inlägg: 773
Blev medlem: 21 sep 2008, 11:30
Ort: Helsingborg
Klubb: Lusse Raceway

Föregående

Återgå till HBG Slotcar

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst

cron